Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda

The House of Oud, nowa marka w ofercie Quality Missala

The House of Oud, nowa marka w ofercie Quality Missala
Zobacz więcej zdjęć »
The House of Oud to gloryfikacja twórczej swobody i artystycznych wartości. Wyjątkowe kompozycje zostały zamknięte w ręcznie malowanych flakonach i w myśl idei kreatywności, postawione … na głowie.

The House of Oud to nie tylko nazwa marki, ale również historia przyjaźni włoskiego mistrza perfum oraz producenta oudu z Dżakarty. Andreę Casottiego i Saudyjczyka, Mohammeda Abu Nashiego połączyła pasja do sztuki, perfumy, podróże, a także poczucie piękna i zamiłowanie do nauki. Ich wspólne badania nad estetyką, kulturą i światem perfum zaowocowały połączeniem najlepszej jakości składników i nowatorskich, zaskakujących akordów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Oud

W zapachowych kreacjach The House of Oud, oud nie jest kluczową, dominującą nutą, wokół której dodano pozostałe składniki. Jest natomiast elementem, który spaja kompozycję, nadając jej charakteru i głębi. Taka odmienna perspektywa wynika z innowacyjności marki, chęci wyprzedzenia mody i poszukiwania własnego stylu.

Flakony

Zapachy The House of Oud są również natychmiast rozpoznawalne ze względu na projekt flakonu. Jego kształt nawiązuje do kształtu dłoni, a korek nakładany jest „od dołu". Specjalne testy próżniowe gwarantują ich szczelność, a pompki zapewniają wykorzystanie perfum do ostatniej kropli.

Flakony są malowane ręcznie z wykorzystaniem różnych technik, dzięki czemu każdy z nich jest unikatowy i niepowtarzalny. Kolekcja Klem Garden wykorzystuje proces zanurzania flakonów w mieszaninie pigmentów i solwentów, z kolei w kolekcji Desert Day zastosowano „spękanie", czyli łączenie farby z powietrzem, które sprawia, że podczas wysychania farba pęka tworząc charakterystyczne, niepowtarzalne wzory.

Kolekcje

The House of Oud stworzył dwie kolekcje, zainspirowane podróżami do niezwykłych miejsc oraz snami, marzeniami i emocjami: Klem Garden i Desert Day. Te kolekcje to dwie odmienne narracje, które zabierają nas w podróż do odległych krain: do Azji Południowo-Wschodniej i na Bliski Wschód.

Kolekcja Desert Day jest interpretacją pustyni: to olfaktoryczne 24 godziny, spędzone w jej sercu. Kolekcja składa się z pięciu zapachów uosabiających piękno dzikiego terenu, magię rozległych piaszczystych przestrzeni i metamorfozy, które pustynia przechodzi w ciągu jednego dnia. W kolekcji znajdują się kompozycje Breath of the Infinite, Wind Heat, Golden Powder, Blessing Silence i Wonderly.

Kolekcja Klem Garden otwiera bramy do ponadczasowo pięknego ogrodu, pełnego rozkosznych przyjemności. Dojrzałe owoce zachwycają olfaktoryczną perfekcją, pięknem silniejszym niż mogą opisać słowa. Kolekcję tworzą zapachy Almond Harmony, Dates Delight, Grape Pearls, Cypress Shade i Empathy.

Zapachy The House of Oud dostępne są w Perfumerii Quality Missala i w wybranych perfumeriach na terenie całej Polski we flakonach o pojemności 75 ml EDP w cenie 795 zł.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Perfumeria Quality Missala

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »