Technologie » Komputery

"The Power of Productivity" z rozwiązaniem Microsoft Dynamics CRM

"The Power of Productivity" z rozwiązaniem Microsoft Dynamics CRM
Zobacz więcej zdjęć »
Innowacyjna wersja Microsoft Dynamics CRM 2011 i rozwiązanie Microsoft Dynamics Marektplace, zaprezentowane podczas światowej konferencji dla Partnerów, jako aplikacje dostępne w opcji on-demand i on-premise

Firma Microsoft przedstawiła podczas światowej konferencji dla Partnerów (Microsoft Worldwide Partner Conference) funkcjonalność najnowszej generacji rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami (CRM).

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Oczekiwana wersja Microsoft Dynamics CRM 2011 - wcześniej określana jako „CRM5" - będzie ogólnodostępna w wersji beta od września br., łącznie z wersją Microsoft Dynamics CRM Online.

Jak dodatkowo poinformowano, do końca bieżącego roku Microsoft Dynamics CRM Online będzie dostępny na 40 rynkach w 41 językach.

Celem Microsoft Dynamics CRM 2011 jest skuteczne wspieranie idei ‘The Power of Productivity' poprzez udostępnienie znanych, inteligentnych i zintegrowanych narzędzi. Oferowane rozwiązanie umożliwi również Partnerom Microsoft Dynamics, w tym niezależnym producentom oprogramowania, integratorom globalnych systemów i resellerom szybkie tworzenie i dystrybucję rozszerzeń Microsoft Dynamics CRM i niestandardowych rozwiązań branżowych.

W celu usprawnienia eksploracji i dystrybucji rozwiązań, Microsoft wprowadzi na rynek we wrześniu 2010 roku Microsoft Dynamics Marketplace - nowy katalog online ułatwiający dystrybucję rozwiązań IT do Klientów Microsoft Dynamics. Rozwiązanie pozwoli użytkownikom na szybkie wyszukiwanie i stosowanie wyspecjalizowanych branżowo aplikacji oraz rozszerzeń rozwiązań firmy Microsoft i jej Partnerów, aby pomóc im w rozszerzaniu systemów CRM i ERP dostosowując je do zmieniających się potrzeb firmy. Microsoft Dynamics Marketplace będzie zintegrowany z Microsoft Dynamics CRM 2011, umożliwiając użytkownikom wyszukiwanie aplikacji bezpośrednio z zainstalowanej u nich aplikacji CRM.

- Bardzo cieszy nas wprowadzenie nowej wersji Microsoft Dynamics CRM. Najnowsze funkcje ułatwią zwiększenie potencjału oraz wzmocnią elastyczność potrzebną do tworzenia i łatwego dostosowywania rozwiązań CRM, spełniających specyficzne potrzeby biznesowe naszych Klientów oraz wspierających ich wydajność - mówi Jason Hunt, Avanade CRM and xRM evangelist. - Oczekujemy również na wprowadzenie Microsoft Dynamics Marketplace, ponieważ rozwiązanie to stwarza nowe możliwości, pozwalające rozszerzyć zasięg naszej działalności oraz dostarczyć nasze rozwiązanie CRM do szerszej, globalnej rzeszy odbiorców.

Partnerzy mogą znaleźć więcej informacji na temat przystąpienia do programu Microsoft Dynamics Marketplace na stronie http://www.microsoft.com/dynamics/marketplace.

Microsoft Dynamics CRM 2011 dostarcza produktywność w chmurze nowej generacji (ang. Cloud Productivity)

W czerwcu 2010 roku, Microsoft Dynamics CRM Online i Microsoft Dynamics CRM zostały uznane za "lidera" dla średnich i dużych organizacji przez Forrester Research Inc. w „The Forrester WaveTM: CRM Suites For Midsized Organizations, Q2 2010" oraz „The Forrester WaveTM: CRM Suites for Large  Organizations, Q2 2010".

Microsoft Dynamics CRM 2011 rozszerzy swoje możliwości poprzez następujące działania:

Familiar experiences

  • Next-generation Microsoft Outlook experience. Znajomość i korzystanie użytkowników z Microsoft Outlook pozwala systemowi CRM na pełne wykorzystanie rodzimych zalet funkcjonalności programu Outlook, w tym podglądów i warunkowego formatowania.
  • Microsoft Office experience. Nowy kontekstowy CRM Ribbon dla Outlook oraz przeglądarka klientów zapewnia spójne sterowanie Microsoft Office oraz wzrost satysfakcji użytkowników.
  • Interface przystosowany do funkcji. Format i wygląd oparte o funkcje zapewniają pracownikom firmy szybki dostęp do istotnych informacji, których potrzebują, uniemożliwiając wgląd do danych, do których nie są upoważnieni.
  • Zaawansowana personalizacja Klientów. Użytkownicy mogą tworzyć osobiste widoki, dodawać często używane dokumenty oraz projektować spersonalizowane pulpity do pomiaru wydajności.

Inteligent Experiences

  • Liniowe wizualizacje danych (ang. Inline data vizualizations). Użytkownicy za pomocą programu Microsoft Dynamics CRM 2011 mogą szybko tworzyć i dzielić się wykresami liniowymi w celu lepszej nawigacji po dostępnych danych.
  • Pulpity w czasie rzeczywistym. Firmy mogą szybko skonfigurować kilka złożonych pulpitów w czasie rzeczywistym w celu aktywnego monitorowania wyników biznesowych i usprawnienia procesu podejmowania decyzji.
  • Elastyczne zarządzanie celami. Przedsiębiorstwa mogą określić kluczowe wskaźniki i ich stan, aby na bieżąco mierzyć postęp w stosunku do danych celów lub wskaźników organizacyjnych.
  • Pomoc w prowadzeniu procesów. Oprócz automatyzacji procesów, przedsiębiorstwa mogą krok po kroku zapewnić swoim pracownikom pomoc i dostarczać wskazówki dotyczące procesów biznesowych i wzajemnych interakcji.

Connected Experiences

  • Dokumenty z kontekstem. W organizacjach wyposażonych w Microsoft SharePoint Server, pracownicy mogą łatwo dostarczać dokumenty do SharePoint i umieszczać je bezpośrednio w Microsoft Dynamics CRM.
  • Rozwój chmury (ang. Cloud development). Programiści mogą opracowywać i wdrażać niestandardowe funkcje w Microsoft Dynamics CRM Online przy użyciu zaawansowanych narzędzi, takich jak Microsoft Visual Studio. Dzięki NET Framework 4, mogą również dołączać Microsoft Silverlight, Windows Communication Foundation i Language Integrated Query do ich chmury rozwiązań.
  • Zarządzanie rozwiązaniami. Deweloperzy rozwiązań mogą łatwo tworzyć, zarządzać i pomagać w ochronie aplikacji - począwszy od etapu ich kreacji po dystrybucję - poprzez tworzenie różnych wersji, zależności i funkcji zabezpieczających.
  • Microsoft Dynamics Marketplace. Klienci mogą szybko wyszukać, pobrać i zastosować niestandardowe rozwiązania i rozszerzenia wbudowane w Microsoft Dynamics CRM.

- Microsoft Dynamics CRM 2011 będzie nadal oferować „The Power of Productivity" poprzez znane i inteligentne rozwiązania dla Klientów i Partnerów - mówi Brad Wilson, GM of Microsoft Dynamics CRM. - Klientom aplikacja oferuje nowy poziom wydajności i współpracy, które zaspokajają ich specyficzne potrzeby biznesowe przy niskich całkowitych kosztach posiadania. Natomiast dla Partnerów otwiera nowe możliwości i stanowi jedno środowisko programistyczne dla rozmieszczeń w chmurze lub na miejscu. Podsumowując, wprowadzenie nowości podnosi poprzeczkę na rynku oprogramowań CRM.

 Więcej informacji o Microsoft Dynamics CRM 2011 i zapisaniu się na wersję beta można znaleźć na stronie internetowej Microsoft Dynamics CRM http://crm.dynamics.com/crm2011beta.


Nowy Microsoft Dynamics CRM Online - korzyści dla Partnerów Microsoft

W ramach październikowej inauguracji Microsoft Partner Network, Partnerzy Microsoft, którzy zarejestrują się w Microsoft Partner Network otrzymają bezpłatny dostęp dla 250 użytkowników Microsoft Dynamics CRM Online do użytku wewnętrznego.

Więcej informacji na temat możliwości dla Partnerów korzystających z Microsoft Dynamics CRM można znaleźć na stronie www Microsoft Partner Network
https://partner.microsoft.com/global/productssolutions/dynamics/microsoftdynamicscrm.

Informacje o firmie :

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 95 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. Microsoft współpracuje z ośmioma tysiącami partnerów i dwudziestoma tysiącami inżynierów w całej Polsce.

Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Dlatego też, polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją tego zobowiązania i prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego". W listopadzie 2008 roku Microsoft za projekt „Partnerstwo dla Przyszłości" otrzymał główną nagrodę - statuetkę Złotego Spinacza, przyznawanego w najważniejszym konkursie w polskiej branży PR „Złote Spinacze", a w niespełna rok wcześniej, zaszczytny tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007" przyznawany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski. Celem tego realizowanego od 2004 r. projektu jest wspieranie polskiej edukacji w innowacyjnych działaniach, które przeciwdziałają zjawisku „wykluczenia cyfrowego" młodego pokolenia.

Z kolei w partnerstwie z organizacjami pozarządowymi, firma wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii - wiedzy, informacji i umiejętności informatycznych. W uruchomionym we wrześniu 2006 roku programie „Microsoft dla non-profit", firma przekazuje bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji społecznych. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.

Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 308 801.

Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

Dodatkowych informacji udzielą:Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com

Anna Wardziak
Microsoft Sp. z o.o.
Audience Marketing Manager
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 608 314 617
e-mail: v-anward@microsoft.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »