Dom » Wnętrza

Tikkurila podwójnie wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta 2018

Tikkurila po raz kolejny z rzędu została nagrodzona najwyższym wyróżnieniem w XIV edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta. Tym razem marka otrzymała złote godło w dwóch kategoriach: „Farby”, a także „Impregnaty oraz lakiery do drewna”.

- Nieustannie dokładamy starań, by nasze produkty w pełni odpowiadały potrzebom klientów. Dlatego to podwójne wyróżnienie, które zostało przyznane głosami samych konsumentów, jest dla nas cennym uhonorowaniem naszych wysiłków i potwierdzeniem właściwego kierunku działań. Cieszy fakt, że w tym roku otrzymaliśmy złoto - nie tylko w kategorii farb, ale i produktów do drewna. Tym bardziej, że w zakresie ochrony i dekoracji powierzchni drewnianych mamy do zaoferowania wiele ciekawych i innowacyjnych rozwiązań - mówi Karina Zawadzka, brand manager marki Tikkurila.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Laur Konsumenta to ogólnopolski konkurs, który ma na celu zbadanie opinii konsumentów i wyłonienie najpopularniejszych produktów i marek spośród poszczególnych kategorii. Nagrody przyznawane są na podstawie liczby głosów oddanych w sondażach telefonicznych i internetowych. W każdej z kategorii grupa respondentów obejmuje minimum 1000 osób.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PractumConsulting

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »