Społeczeństwo » Społeczeństwo

TRZEŹWO MYŚLĘ - odpowiedzialnie w warszawskich lokalach

TRZEŹWO MYŚLĘ - odpowiedzialnie w warszawskich lokalach
Zobacz więcej zdjęć »
British Bulldog Pub, Chicago’s Bar&Grill, Klub Explosion, Królestwo Wwa – co łączy te warszawskie lokale? To właśnie w nich, 9 czerwca, fani dobrej zabawy będą mogli wziąć udział w inauguracji kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ, zwracającej uwagę na świadomą i odpowiedzialną konsumpcję alkoholu.

 

Na stołecznej gastronomicznej i klubowej mapie pojawia się coraz więcej lokali. Nic dziwnego – chętnie spędzamy wolny czas z przyjaciółmi, często w towarzystwie piwa lub drinka. Już w najbliższy weekend, mieszkańcy zarówno prawobrzeżnej, jak i lewobrzeżnej Warszawy, przekonają się, że trzeźwe myślenie jest warunkiem dobrej, świadomej zabawy, aby czerpać z życia jak najwięcej radości i przyjemności. Nadchodzące otwarte wydarzenia w partnerskich lokalach rozpoczynają edukacyjną kampanię TRZEŹWO MYŚLĘ, zainicjowaną przez Carlsberg Polska, której celem jest promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu oraz asertywności w jego odmawianiu – szczególnie w kontekście kobiet w ciąży, rodziców opiekujących się małymi dziećmi i kierowców.

 

W czterech popularnych lokalach na sobotni czerwcowy wieczór zaplanowano dla gości różnorodne angażujące aktywności. Na spragnionych dobrej i odpowiedzialnej zabawy czekają m.in. fotobudki i limitowane gadżety kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ. Uczestnicy będą mogli również zdobyć vouchery zniżkowe na bezpieczny powrót taksówką do domu.

 

Szczegóły:

 

Kiedy?

  • sobota, 9 czerwca br.

Gdzie?

  • British Bulldog Pub (Al. Jerozolimskie 42), od godz. 18:00
  • Królestwo Wwa (ul. Reja 9), od godz. 19:00      
  • Chicago’s Bar&Grill (ul. Żelazna 41), od godz. 20:00
  • Explosion (ul. Wał Miedzeszyński 646), od godz. 21:00

TRZEŹWO MYŚLĘ

Druga odsłona kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ będzie realizowana w czerwcu i w lipcu 2018 roku. Zaplanowano działania, które łączą w sobie elementy edukacyjne i aktywnie angażujące konsumentów: komunikację wyników reprezentatywnego badania ilościowego, współpracę z influencerami, kampanię displayową w placówkach Lux Med i Medicover oraz promocję odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu podczas wydarzeń w partnerskich lokalach w Warszawie. Działania kierowane są także do pracowników firmy.





Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MultiComm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »