Rozrywka » Rozrywka
"Twist" liderem sprzedaży pism młodzieżowych
Zobacz więcej zdjęć » |
Najwyższe rozpowszechnianie płatne razem w lipcu br. miał "Twist" (Wydawnictwo Bauer) – 225 016 egz. (wzrost o 32,03 proc. w porównaniu z lipcem ub.r.).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kolejne były:
- "Dziewczyna" (Axel Springer Polska) – 152 443 egz. (spadek o 23,07 proc.),
- "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) – 147 706 egz. (wzrost o 11,69 proc.),
- "Popcorn" (Axel Springer Polska) – 109 589 egz. (spadek o 31,09 proc.)
- "13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki" (Egmont Polska) – 84 687 egz. (wzrost o 3,17 proc.).
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)