Technologie » Komputery
Tydzień z E3 w Hyperze
Zobacz więcej zdjęć » |
W ramach promocji rozpoczynającego się w piątek telewizyjnego wydarzenia ruszył czterodniowy konkurs internetowy,
w którym na uczestników czekają atrakcyjne nagrody.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Electronic Entertainment Expo, znane również jako E3, to coroczna wystawa przemysłu gier wideo, która od lat odbywa się w hali Los Angeles Convention Center. W trakcie trzech dni targów prezentowane są długo wyczekiwane premiery gier oraz najnowsze technologie i gadżety, które w krótkim czasie podbiją rynek rozrywki. Co roku klimat imprezy podgrzewa obecność gwiazd kina oraz sportu, a także wyjątkowa forma prezentacji nowości, obfitująca m.in. w efekty pirotechniczne.
W ten weekend, od piątku 17 czerwca, do niedzieli 19 czerwca, w godz. 21:00 - 22:30, w Hyperze zostaną wyemitowane ekskluzywne relacje z E3, które pozwolą fanom wirtualnej rozrywki poczuć namiastkę uczestnictwa
w wystawie. Reporterzy Hypera zajrzą za kulisy show, a także przedstawią oraz skomentują najbardziej spektakularne wydarzenia tegorocznej edycji, m.in. premierę nowej konsoli stacjonarnej Nintendo Wii U, możliwości przenośnej konsoli Sony Vita, kontynuację słynnej gry z Larą Croft w roli głównej oraz nową odsłonę Battlefield.
Dla miłośników gier i nowinek technologicznych Hyper przygotował internetowy konkurs z wiedzy o targach. Trwająca cztery dni zabawa rozpoczęła się w poniedziałek, 13 czerwca. Na stronie konkurs-e3.hyper.pl użytkownicy trzy razy dziennie, do 16 czerwca, mają szansę wygrać atrakcyjne gadżety. W kolejnych trzech dniach, od 17 do 19 czerwca, fani cyberrozrywki będą mogli oglądać relacje telewizyjne oraz walczyć w konkursie SMS-owym o wyjazd dla dwóch osób na Gamescom - największe europejskie targi gier wideo.
Działania promujące weekend z targami E3 w Hyperze obejmują kampanię odsłonową na portalach gier oraz aktywności na Fan Page'ach Hypera
i ZigZapa na Facebooku.
Za realizację działań promocyjnych w Internecie odpowiadają agencja konsultingowa Intelligent Decisions Training Company oraz agencja marketingu i PR SpinHouse.
Komentarze (0)