Motoryzacja » Samochody

Volkswagen Golf Variant - nadwozie

Volkswagen Golf Variant - nadwozie
Zobacz więcej zdjęć »
Przednia część nadwozia nowego Golfa Varianta, otrzymała formę odzwierciedlającą aktualne DNA designu Volkswagena - czyste poziome linie oraz niepowtarzalną stylistykę reflektorów.

Z klasycznego, trzy - i pięciodrzwiowego Golfa hatchback przejęte zostały zatem zderzaki, osłona chłodnicy, pokrywa silnika oraz błotniki i reflektory.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W odróżnieniu od poprzednika, nowy Golf Variant zamiast chromowanej osłony chłodnicy, został wyposażony w czarną, poziomą osłonę oraz zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia. Z przodu Varianta pojawił się kolejny duży wlot powietrza.

Tył nadwozia w nowej generacji został uszlachetniony poprzez zmodyfikowanie świateł tylnych i zderzaka. Wersje TDI i TSI można rozpoznać po końcówkach rur wydechowych niezakrytych zderzakiem. Nowy Golf Variant wyróżnia się szeroką ofertą kół, stworzoną przez Volkswagena specjalnie dla tego modelu.

Perfekcja w każdym detalu

Zespół projektantów i konstruktorów Volkswagena skoncentrował się na perfekcyjnym dopracowaniu szczegółów. Największą uwagę poświęcono właściwościom akustycznym.
W związku z tym w wielu częściach karoserii zastosowano nowe rozwiązania. Na przykład w przedniej szybie użyta została folia skutecznie tłumiąca hałas, która w zakresie około 3 kHz prawie całkowicie eliminuje dźwięki o wysokiej częstotliwości, typowe dla samochodów z silnikami wysokoprężnymi.

Ponadto obniżono poziom natężenia, a w niektórych przypadkach całkowicie wyeliminowano wiele odgłosów. Dotyczy to w szczególności wszystkich napędów pasowych, turbosprężarki i układu rozdziału powietrza doładowującego oraz dmuchawy ogrzewania i wentylacji.
Pakiet rozwiązań obniżających hałas uzupełniają cichobieżne opony i nowe mocowanie silnika. Niezależnie od udoskonaleń nadwozia, duży wpływ na poprawę komfortu akustycznego ma również zastosowanie nowej generacji silnika turbodiesel z wtryskiem Common Rail, a także włączenie do programu znanych ze swojej cichej pracy silników benzynowych TSI.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

InfoMoto
http://infomoto.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »