Motoryzacja » Samochody

Volvo okazuje szacunek pracownikom w kampanii reklamowej modelu XC60

Volvo okazuje szacunek pracownikom w kampanii reklamowej modelu XC60
Zobacz więcej zdjęć »
Firma Volvo stworzyło nietypową kampanię reklamową swojego najlepiej sprzedającego się modelu – XC60. Występują w niej pracownicy firmy, także Ci bezpośrednio zaangażowani w produkcję samochodów. Co ważne, są wśród nich osoby różnych narodowości, także polskiej.


Najnowsza kampania nawiązuje do wcześniejszej, której motywem przewodnim było hasło „Made by Sweden”.  Marka chciała nią zwrócić uwagę na to, że jej samochody są wierne skandynawskim wartościom i tradycji. W spotach reklamowych wystąpił kapitan szwedzkiej reprezentacji w piłkę nożną – Zlatan Ibrahimović oraz szwedzcy muzycy: Avicii i Robyn. Tym razem bohaterami spotów nie są gwiazdy, lecz zwykli pracownicy firmy: zarówno biurowi, jak i ci z linii produkcyjnej.  Volvo podkreśla, że pochodzą oni z różnych krajów.

Pracownicy pochodzący z różnych krajów mają różne podejście do poszczególnych zagadnień, każdy z nich wnosi na etapie tworzenia samochodu coś od siebie.  To dzięki nim było możliwe stworzenie tak udanego auta jakim jest nowy model XC90, to dzięki nim pobiliśmy w zeszłym roku rekord sprzedaży. Zróznicowane myślenie jest naszą siłą i cenną wartością, która tworzy to, co nazywamy „Duchem Volvo” – powiedział Bjorn Annwall, starszy wice-prezes odpowiedzialny za marketing, sprzedaż i serwis Volvo Cars.

Made by Sweden

W samochodach Volvo odnajdujemy wszystkie wartości, którym od lat wierni byli szwedzcy producenci samochodów. Szwedzkie auta są najbezpieczniejsze, wyjątkowo funkcjonalne, a przy tym całkowicie skupione na człowieku i jego potrzebach. Design Volvo jest przy tym elegancki, minimalistyczny i charakterystyczny tylko dla tej marki.

– Wraz ze wzrostem sprzedaży, zwiększamy także nasze zatrudnienie.  Wśród naszych pracowników można znaleźć przedstawicieli ponad 50 narodowości. To właśnie oni mają swój wkład w projektowanie aut od strony technicznej i stylistycznej, w sprzedaż, marketing, serwis, logistykę, czy produkcję. Różnorodność dotyczy nie tylko wieku, płci, narodowości, czy orientacji seksualnej. To także umiejętność wzajemnego korzystania z różnych doświadczeń, wiedzy, czy osobowości osób, które nas w pracy otaczają
– podsumował Bjorn Annwall.

Polski akcent kampanii

Najnowsza kampania Volvo będzie miała różne odsłony w poszczególnych krajach. We Włoszech zobaczymy pracownika szwedzkiego oddziału Volvo o włoskich korzeniach sfotografowanego wraz modelem XC60 we włoskiej scenerii, a cała grafika reklamowa będzie podpisana Made by Italy. Analogiczną wersję zobaczymy także w innych krajach, w tym w Polsce. Jej bohaterką będzie Eva Zdzisława Andersson, którą wraz z Volvo XC60 zobaczymy na tle panoramy Gdańska. Całość będzie opatrzona hasłem Volvo made by Poland.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JK PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »