Technologie » Komputery

„W Poszukiwaniu Niesamowitego” – ASUS i Intel łączą siły z muzykiem Jasonem Mrazem w nowym projekcie

Muzyczne notebooki serii N, efekt współpracy firm ASUS i Intel, zadebiutowały we wrześniu na polskim rynku. Teraz rusza kampania „W Poszukiwaniu Niesamowitego”, mająca na celu promocję multimedialnych notebooków ASUS N. Kampanię wspierają artyści: Jason Mraz, Andy Morahan oraz Don McCullin.

Nowoczesny, minimalistyczny i elegancki design nowe komputery ASUSa zawdzięczają projektowi Davida Lewisa, jednego z najbardziej rozpoznawalnych projektantów świata. Firma Bang & Olufsen ICEpower® opracowała doskonały układ audio, zaś sercem notebooków są procesory Intel® Core™ drugiej generacji.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

ASUS połączył siły ze znanymi artystami, aby podkreślić multimedialny charakter swojego nowego notebooka. Tajwański producent zaprosił do współpracy grupę artystów, w skład której weszli m.in.: nagrodzony Grammy muzyk Jason Mraz, reżyser filmowy Andy Morahan oraz fotograf Don McCullin. Artyści są twarzami akcji, której kluczowym elementem jest międzynarodowy konkurs. W tym konkursie osoby z 16 państw będą mogły zaprezentować swoje prace, przedstawiające własną interpretację pojęcia „niesamowitość”. Źródła inspiracji mogą być różne obraz, dźwięk czy własne doświadczenia lub doznania. Jason Mraz, wokalista, autor piosenek i wielokrotny zdobywca platynowej płyty, zasiądzie w jury oceniającym nadesłane prace.

 

Zwycięzca lub zwyciężczyni konkursu dostanie szansę urzeczywistnienia swojej interpretacji znaczenia słowa „niesamowite” tworząc wraz z Jasonem Mrazem film. Zostanie on zaprezentowany na jednym z czołowych międzynarodowych festiwali filmowych w Park City w USA w styczniu przyszłego roku. Będzie go można również obejrzeć na żywo na stronie Bing. Pracując przy tej kampanii, Jason Mraz odbędzie podróż w poszukiwaniu niesamowitego, przemierzając świat od Mulholland Drive po Maroko i nagrywając jednocześnie materiał na swoją najnowszą płytę. Fragmenty podróży zostaną sfilmowane i umieszczone w odcinkach na stronie kampanii, ich reżyserią zajmie się Asif Kapadia. W planach jest m.in. wizyta w Integration, przykrytej kopułą konstrukcji, która zapewnia idealne warunki akustyczne. Jest ona położona na kalifornijskiej pustyni Mojave

 

Notebooki z nowej serii N posiadają układy audio zaprojektowane przez ASUS SonicMaster Technology przy współpracy z Bang & Olufsen ICEpower®. Wydajny układ graficzny umożliwia oglądanie wysokiej jakości filmów zaś wbudowana kamera HD z trybem pracy przy słabym oświetleniu pozwoli na tworzenie własnych obrazów. Model N55SF jest dostępny w cenie 3399 PLN, a N75SF w cenie 3799 PLN.

 

 

Więcej informacji na temat międzynarodowego konkursu dostępne pod adresem www.insearchofincredible.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondaypr

Komentarze (1)

  • avatar
    Halema 2011-10-25 22:26:47

    PR-owo na pewno jedna z lepszych akcji tego roku. Dużo włożonej pracy i po prostu ciekawy patent i dobre filmiki.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »