Społeczeństwo » Społeczeństwo

WARTOŚĆ JEJ SPRZEDAŻY PRZEKROCZY 6 MLD ZŁ

WARTOŚĆ JEJ SPRZEDAŻY PRZEKROCZY 6 MLD ZŁ
Zobacz więcej zdjęć »
Mowa o wodzie butelkowanej. Zgodnie z prognozami tylko do 2020 roku wartość jej sprzedaży detalicznej w Polsce przekroczy poziom 6 mld złotych.

Mowa o wodzie butelkowanej. Zgodnie z prognozami tylko do 2020 roku wartość jej sprzedaży detalicznej w Polsce przekroczy poziom 6 mld złotych.[1] Chociaż kwestia nawodnienia jest wszystkim znana, zapominamy o spożywaniu odpowiedniej ilości płynów. Dlatego w obliczu upalnego lata woda butelkowana może okazać się zbawienna. W ramach akcji „Nawodnienie ma znaczenie" Lidl przypomina o istotności tego zagadnienia. Tylko w sklepach Lidl dostępny jest szeroki asortyment wody marki Saguaro.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Woda wpływa na wszystko

Nie jest tajemnicą, że picie odpowiedniej ilości wody pozytywnie oddziałuje na ogólny stan zdrowia: redukuje nadwagę, ułatwia trawienie oraz poprawia metabolizm.[2] Picie odpowiedniej ilości wody stanowi jeden z elementów prawidłowego żywienia i funkcjonowania organizmu. Światowa Organizacja Zdrowia rekomenduje, aby dzienna dawka spożycia wody dla dorosłego mężczyzny wynosiła 2,5 l, natomiast dla kobiety 2,2 l.[3] Dlatego na popularności zyskuje woda butelkowana, którą można mieć zawsze przy sobie. Pod hasłem „Nawodnienie ma znaczenie" Lidl głośno mówi o spożywaniu odpowiedniej ilości wody.

Po wodę do Lidla

Szeroką ofertę wody butelkowanej oferują sieci handlowe w tym Lidl. Firma proponuje wszystkim miłośnikom sportu - wodę Saguaro Active (0,99 zł/ 0,75 l/ 1 szt.), idealną dla diety ubogiej w sód. Woda Saguaro Active zawiera w sobie zbiór 8 minerałów, a jej ogólna zawartość składników mineralnych wynosi 263,8 mg/l. Na co dzień warto także nawadniać organizm naturalną wodą mineralną niegazowaną jak np. Saguaro Mineral (0,99 zł/ 1,5 l/ 1 szt.).

Ważną rolę w organizmie pełni też magnez: działa uspokajająco, stabilizuje układ nerwowy i zmniejsza ciśnienie.[4] Natomiast wapń wpływa wzmacniająco głównie na zęby i kości.[5] Woda uzupełniona o dodatkowe składniki odżywcze nie tylko odpowiednio nawodni, ale dostarczy organizmowi codziennej dawki witamin. Taka jest naturalna woda mineralna wysokozmineralizowana Saguaro Muszyńskie magnez + wapń (1,29 zł/ 1,5 l/ 1 szt.), która zawiera 1560,3 mg/l rozpuszczonych składników mineralnych. Woda Saguaro Muszyńskie ma swoje źródła w Zubrzyku, na terenie Popradzkiego Parku Krajobrazowego.

 

Woda dla Twojej pociechy

Konsumenci mają świadomość na temat szkodliwości słodzonych napojów gazowanych. Spożywanie nadmiernej ilości cukrów zawartych w napojach szczególnie u małych dzieci może spowodować m.in. wystąpienie chorób jamy ustnej.[6] Uczmy się zatem pić wodę od najmłodszych lat. Taka edukacja zaprocentuje w dojrzałym życiu naszych pociech. Dziecko powyżej 1. roku życia powinno spożywać ponad 1 litr wody dziennie.[7] Pomóc w tym może niegazowana woda źródlana Saguaro Junior (0,99 zł/ 330 ml/ 1 szt.), która posiada pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka. Butelka wody Saguaro Junior została zaprojektowana z myślą o najmłodszych. Posiada wygodny dziubek ułatwiający picie, dzięki czemu będzie idealna zarówno na spacerze, jak i w podróży. Wkrótce dostępna będzie również w wersji 1,5 l.  

Woda ma duży wpływ na prawidłowe funkcjonowanie organizmu człowieka. W stałym asortymencie Lidla dostępne są wody dla wszystkich, które niezależnie od stylu życia i wieku, pomogą w uzupełnianiu codziennej dawki płynów.

 

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce 600.

Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:

www.lidl.pl

Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska

Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/

https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL

 


[1] https://assets.kpmg.com/content/dam/kpmg/pl/pdf/2016/09/pl-Raport-KPMG-Rynek-napojow-bezalkoholowych-w-Polsce.pdf, s. 23 data odczytu: 21.06.2017

[2] http://www.pfpz.pl/index/?id=0f20c77d6afb02422603acb0329b5a41, data odczytu: 20.06.2017

[3] http://www.who.int/water_sanitation_health/dwq/nutwaterrequir.pdf, s. 14, data odczytu: 21.06.2017

[4] http://www.ptmag.pl/pl/32073/0/Magnez-krol_zycia.html, data odczytu: 20.06.2017

[5] http://biuletynfarmacji.wum.edu.pl/1403Szeleszczuk/Szeleszczuk.html, data odczytu: 20.06.2017

[6] https://www.cede.pl/2017/uploads/cms//pdf/___2017_WOHD-brochure_Final_PL.pdf, s. 9, data odczytu: 22.06.2017

[7] http://www.who.int/water_sanitation_health/dwq/nutwaterrequir.pdf, s. 14, data odczytu: 21.06.2017



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna Grońska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »