Technologie » AGD - RTV
Wielka wyprzedaż w Media Markt!
Zobacz więcej zdjęć » |
Wszyscy przyzwyczailiśmy się do już do wyprzedaży. Warto jednak przypomnieć, że będące dziś standardem wyprzedaże elektroniki użytkowej na tak dużą skalę zapoczątkowała w roku 2002 sieć Media Markt. Aktualna akcja potrwa od 26 do 31 sierpnia. Zakupów można dokonywać zarówno w jednym z 57 marketów, jak i w sklepie internetowym www.mediamarkt.pl.
W ramach ogólnopolskiej oferty w Wielkiej Wyprzedaży dostępne będą m. in.:
- notebook Lenovo w cenie 1499 zł (taniej o 500 zł)
- smartfon Samsung w cenie 629 zł (taniej o 70 zł)
- telewizor Samsung 58” w cenie 2599 zł (taniej o 300 zł)
- pralka BEKO w cenie 799 zł (taniej o 150 zł)
Poza ofertą ogólnopolską, w poszczególnych sklepach Media Markt, dostępne będą także lokalne oferty wyprzedażowe, przygotowane indywidualnie przez markety. – powiedział Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.
Wyprzedaż obejmuje wszystkie kategorie produktowe. Podczas akcji istnieje także możliwość wykupienia przedłużonej gwarancji oraz dodatkowego ubezpieczenia zakupionych produktów. Żeby w pełni cieszyć się upragnionym urządzeniem warto również skorzystać z oferowanych usług, np. dostawy i instalacji, przegrywania danych, zabezpieczenia telefonu ochronną szybą lub folią.
Sklepy Media Markt oferują najpełniejszy na rynku asortyment w zakresie elektroniki użytkowej. Można tu kupić zarówno nowinki techniczne, produkty z najwyższej półki, jak i popularny markowy sprzęt w najlepszych cenach. Nowoczesna forma prezentacji produktów ułatwia dokonanie właściwego wyboru, a o obsługę klientów dbają profesjonalnie przeszkoleni pracownicy. W celu sfinansowania zakupu można zawrzeć na miejscu umowę kredytową przy minimum formalności. Aktualnie sieć posiada 57 marketów w 47 miastach Polski.
Media Markt
Więcej informacji z MEDIA MARKT ( press box )
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)