Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

Wiosenna kampania wizerunkowa NoVa Park

Wiosenna kampania wizerunkowa NoVa Park
Zobacz więcej zdjęć »
Najpopularniejsze marki kuszą aktualnymi trendami w NoVa Park – największym centrum handlowym w województwie lubuskim.

Wraz z wprowadzeniem oferty wiosna/lato 2017 wystartowała nowa kampania wizerunkowa z udziałem Ambasadorów NoVa Park 2017 – Ewy, Macieja, Piotrusia i Adasia Truszczyńskich.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park „Wyjdź z nią na słońce” promuje wiosenne kolekcje, a główną rolę odgrywa w niej rodzina Państwa Truszczyńskich, laureaci konkursu na Ambasadorów NoVa Park 2017. Wyboru Ambasadorów, podobnie jak w poprzednim roku, dokonali klienci NoVa Park. Kampania odzwierciedla strategię marketingową, zgodnie z którą to właśnie rodziny są najważniejszą grupą docelową NoVa Park i do nich skierowane są organizowane na terenie centrum wydarzenia.

Wiosenna odsłona kampanii wizerunkowej pokazuje scenerię nawiązującą do zielonych terenów województwa lubuskiego. W centralnym punkcie – poza uśmiechniętą i pełną energii rodziną Państwa Truszczyńskich – znajduje się charakterystyczny model 3D sygnetu logotypu NoVa Park. Przybiera on formę bramy, która symbolizuje wejście i zaproszenie do odwiedzenia największego centrum handlowego w regionie.

„Wystartowaliśmy z drugą w tym roku kampanią promującą NoVa Park. Podobnie jak ostatnio najważniejszą rolę odgrywają w niej nasi Ambasadorowie – Ewa, Maciej, Piotruś i Adaś Truszczyńscy z Gorzowa. Feeria żywych barw oraz naturalność bohaterów kampanii zachęcają do odwiedzenia NoVa Park w okresie wprowadzenia najnowszych kolekcji wiosna/lato 2017” – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.

Wiosennej kampanii wizerunkowej będą towarzyszyć dwa wydarzenia. W dniach 10-11 marca odbędzie się event modowy, podczas którego klienci będą mogli wygrać zakupy o wartości 100 złotych, a najmłodsi wziąć udział w warsztatach artystycznych. Z kolei w dniach 24-25 marca będzie trwać akcja prozdrowotna „Na zdrowie”, której celem jest zachęcenie najmłodszych do zdrowego i aktywnego życia.

Kampania wizerunkowa „Wyjdź z nią na słońce” jest realizowana z wykorzystaniem billboardów, materiałów POS, digital signage, strony internetowej oraz Facebooka NoVa Park, który ma największą liczbę fanów, jeśli chodzi o centra handlowe w regionie.

Od stycznia 2017 roku NoVa Park współpracuje z agencją kreatywną Tinssen. Za działania public relations odpowiada agencja Orchidea PR, z którą NoVa Park współpracuje od 2012 roku.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak Pull&Bear, H&M, Intersport, Lindex, KiK, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Calzedonia, Intimissimi, Kubenz, Tchibo, Smyk, Sephora, W.KRUK czy Bershka.

www.nova-park.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Orchidea

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »