Moda » Odzież

Wiosnobranie w Galerii Grafitt

Wiosnobranie w Galerii Grafitt
Zobacz więcej zdjęć »
Wiosenny sezon modowy w pełni. Kwiatowe stylizacje, lekkie sukienki czy spódniczki i intensywne kolory kreacji królują na wystawach. Wzrok przyciągają również przygotowywane promocje. Właśnie dlatego Galeria Grafitt zorganizowała specjalną akcję rabatową. Już 26 i 27 maja rusza WIOSNOBRANIE.

Wiosna to idealny moment na odświeżenie swojej garderoby i przygotowanie jej na nadejście słonecznych, letnich dni. To również dobry czas, by zyskać stylizacje najlepszych marek w naprawdę obniżonych cenach. Już 26 maja rusza akcja rabatowa w Galerii Grafitt. Potrwa ona dwa dni, do 27 maja. Pod hasłem przewodnim wiosnobranie wszystkie salony oferują zniżki sięgające nawet 50%. Salon Novotime na tę okazję przygotował specjalną ofertę wyprzedażową na wybrane modele zegarków i biżuterii, które będzie można nabyć o 20-50% taniej. Promocją zostaną objęte marki: Guess, Tommy Hilfiger, Pulsar, Lorus, U.S. Polo oraz Lacosta. Ponadto Deni Cler proponuje rabaty sięgające 50%, a Hexeline 30% na przecenione już modele najnowszej kolekcji WL 2017 oraz dodatkowe 10% na stylizacje poprzednich kolekcji. Na 20% rabaty można liczyć odwiedzając salony: Kamoni, Men, Butique M&A, natomiast 15% zniżki można otrzymać podczas wizyty w salonie Karoline. Z kolei Mona obniża ceny kolekcji LiuJo i Red Valentino. Podczas akcji odzież sportową oraz akcesoria marki 4F będą dostępne z 5% zniżką.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Dodatkowo z okazji akcji rabatowej Galeria Grafitt, wraz ze strategicznym sponsorem, salonem Novitime przygotowała tematyczny konkurs. Na portalu społecznościowym Facebook pyta: Jaka jest Twoja ulubiona wiosenna stylizacja? Aby wziąć udział w konkursie trzeba odpowiedzieć na pytanie, uzasadniając swój wybór. Jest o co walczyć. Do zgarnięcia są trzy nagrody. Zegarek damski marki U.S. Polo ASSN., bransoletka z koniczynką marki U.S. Polo ASSN. oraz bransoletka z serduszkiem marki U.S. Polo ASSN.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Redaktor naczelny portalu

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »