Technologie » AGD - RTV
Wirtualna gazetka, realne oszczędności
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Pierwszy Premiera nowego rozwiązanie nastąpi już w czwartek, 27 października.
Stały rozwój Internetu, rosnąca grupa użytkowników (szacunkowo około 17 mln osób) powodują zmianę relacji pomiędzy firmą a klientem. Dlatego sieć Media Markt przygotowała specjalny projekt skierowany do osób poszukujących informacji w sieci.
Żeby ułatwić i usprawnić komunikację powstała interaktywna, dostępna poprzez stronę www.mediamarkt.pl „Wirtualna gazetka, realne oszczędności”. Każdy potencjalny klient będzie mógł dokładnie obejrzeć zamieszczony w gazetce produkt, poznać jego parametry techniczne. Interesujący produkt można od razu zarezerwować w systemie on-line, a następnie odebrać w wybranym sklepie Media Markt.
Zaletą nowej gazetki jest szeroka funkcjonalność, dostęp do aktualnej oferty promocyjnej 24h/7 oraz wygoda dla użytkowników serwisu – nie trzeba kupować drukowanych gazet czy wypatrywać gazetki z ofertą pod domowymi drzwiami. Ponadto ograniczenie nakładu gazetki tradycyjnej przyczyni się do zwiększenia ekologicznej odpowiedzialności i świadomości osób, dla których ochrona naturalnych zasobów Ziemi jest ważna.
„Rozpoczynamy nowy, dość oczywisty etap w komunikacji z naszymi klientami. Wirtualne gazetka jest czymś więcej niż tylko odwzorowaniem wersji drukowanej. Nowa gazetka elektroniczna to tylko pierwszy krok w kierunku interaktywności oferty oraz zmian, jakie niebawem nastąpią w dokonywaniu zakupów w Media Markt. Coraz więcej naszych klientów dokonuje zakupów „już w domu”, czyli odwiedza nasze markety najpierw wirtualnie, a potem z zamiarem zakupu konkretnego produktu. Będziemy robić wszystko, aby im to ułatwić.” – mówi Ewelina Piątek, Marketing Manager sieci Media Markt.
Więcej informacji o „Wirtualnej gazetce, realne oszczędności” na stronach www.mediamarkt.pl
Media Markt
www.mediamarkt.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )
Komentarze (0)