Dom » Budownictwo

WIŚNIOWSKI nagrodzony za innowacyjne rozwiązania branży stolarki

WIŚNIOWSKI nagrodzony za innowacyjne rozwiązania branży stolarki
Zobacz więcej zdjęć »
Wybrano najlepsze produkty branży stolarki. Wyróżnienia z rąk przedstawicieli Informatora Branżowego Stolarka VIP powędrowały do dwóch produktów marki WIŚNIOWSKI.

Nagrodzone zostały automatyczne drzwi tarasowe podnoszone-przesuwne HS oraz kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Od początku działalności rozwój i innowacyjność są dla firmy WIŚNIOWSKI kwestiami kluczowymi. To dzięki nim udało się wypracować renomę i markę, która dziś jednoznacznie kojarzy się z najwyższą jakością i solidnością. O sile marki świadczą także liczne nagrody. Tym razem tytuł Innowacyjne Rozwiązania Branży Stolarki, uzyskały dwa produkty marki WIŚNIOWSKI. Pierwszym z nich są automatyczne, podnoszono-przesuwne drzwi tarasowe HS. Dzięki dodaniu do nich napędu i to w wersji io, możemy włączyć go w świat inteligentnych technologii smartCONNECTED. Jury doceniło funkcjonalność i ponadczasowość tego rozwiązania. Drzwi te idealnie sprawdzają się w budynkach jednorodzinnych, apartamentach lub hotelach. Dodatkowo, zastosowanie niskiego progu znacząco wpływa na komfort użytkowania i stanowi idealne rozwiązanie dla osób mających problemy z poruszaniem się. Drugim nagrodzonym produktem jest najnowsza kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie i to w 16 wyjątkowych, strukturalnych barwach. Ta kolekcja łączy przede wszystkim cechy projektowania zorientowanego na spójność przestrzeni. Inspiruje, tworzy oraz wyznacza trendy, których design oparty jest o niepowtarzalny, jednolity wygląd. Najnowsze wyróżnienie to tylko potwierdzenie wysokiej jakości produktów, konkurencyjności i walorów użytkowych tej marki.

„Cieszymy się, że proponowane przez nas rozwiązania pozwalają nie tylko spełniać oczekiwania inwestorów, ale również uczestniczyć w wyznaczaniu rynkowych trendów i kreowaniu otaczającej nas rzeczywistości. Już na etapie projektowania, niezależnie od rodzaju produktu nad którym pracujemy, pozostajemy wierni dobrej praktyce projektowej i wartościom takim jak spójność i innowacyjność – podkreśla Katarzyna Świderska - dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Arni

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »