Kultura, sztuka » Kultura
Woda "Białowieski Zdrój" sponsorem wydarzenia na Nocy Muzeów
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowa woda - Białowieski Zdrój to marka, która wprowadza ideę łącznika pomiędzy człowiekiem, a światem przyrody, jako woda, która przekazuje tę samą energię, regeneruje i wycisza. Białowieski Zdrój w swojej strategii zaprasza nas abyśmy poczuli się częścią przyrody. W swojej strategii marka Białowieski Zdrój zakłada kontakt z naturą, obcowanie z przyrodą. Również poprzez angażowanie się w działania artystyczne, przybliżające ideę przenoszenia odrobiny natury do wielkomiejskich przestrzeni.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Projekt Darka Pali „Cykl: drzewa dla Warszawy” idealnie wpisuje się w filozofię naszej marki, łączy ideę tworzenia przyrody w mieście z pozytywną energią, odpoczynkiem i kontaktem z naturą - mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska.
„Cykl: Drzewa dla Warszawy będzie można obejrzeć w ogrodach Biblioteki Uniwersyteckiej, przy ul. Dobrej 56/66 od 19 maja 2012.
***
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
Komentarze (0)