Dom » Wnętrza
Wygodny i zdrowy sen poza domem
Zobacz więcej zdjęć » |
Każdy gość hotelowy wymaga najlepszego komfortu snu, aby mógł wstać wypoczęty i zrelaksowany przed kolejnym dniem pełnym pracy bądź nowych przygód.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jak wiadomo od zadowolenia klienta zależy renoma hotelu, dlatego warto zatroszczyć się o najwyższą jakość obsługi oraz wyposażenia.
Najwyższy standard
Powiedzenie: „Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz” w hotelu nabiera trochę innego znaczenia. Odpowiednim zamiennikiem byłoby: „Jak Ci pościelą, tak się wyśpisz”. Jednym z najistotniejszych czynników wpływających na komfort snu jest odpowiednio dobrane podłoże. Fabryka Materacy JANPOL , dzięki wieloletniej praktyce i starannemu procesowi produkcji stworzyła łóżko, które zadowoli nawet najbardziej kapryśnych gości. SATURN, oprócz relaksującego snu, gwarantuje idealną higieniczność. Materac dołączony do zestawu można oblec nakładką higieniczną, antyalergiczną i łatwą w czyszczeniu. SATURN jest wyposażony w kółka, dzięki którym można go z łatwością odsunąć i odkurzyć miejsce, w którym na co dzień stoi. Oprócz względów praktycznych, przemawia również jego elegancki i stylowy design. Z pewnością będzie ozdobą hoteli o podwyższonym standardzie.
Wygoda i zadowolenie najważniejsze
Zdarza się, że łóżko hotelowe okazuje się za małe, bądź potrzebne jest dodatkowe. W SATURNIE haczyki łączące, umożliwiające złączenie dwóch typowych jednoosobowych łóżek w jedno łoże małżeńskie, co z pewnością nie pozostaje bez wpływu dla wygody. Zadowolony klient na pewno wróci do hotelu przy następnej okazji i poleci go swoim znajomym. Dlatego warto zainwestować w profesjonalną obsługę i niezawodne, komfortowe wyposażenie. –Jeżeli zależy nam na renomie hotelu, nie warto ciąć kosztów w tak kluczowych kwestiach jak najwyższej klasy sprzęt – mówi Tomasz Goc, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Fabryki Materacy JANPOL. – Dobrze przespana noc sprawi, że goście wyjadą pełni pozytywnych wrażeń, co przekłada się bezpośrednio na sukces hotelu – dodaje.
Nadesłał:
Intro Media
|
Komentarze (0)