Firma » Praca
Z BRE do Bluerank
Do zespołu Bluerank dołączył Tomasz Orczykowski, który 9 czerwca br. objął w agencji stanowisko Account Managera.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Tomasz Orczykowski odpowiada w Bluerank za budowanie relacji z klientami oraz koordynację prac związanych z prowadzeniem największych projektów SEO / SEM realizowanych przez firmę na rynku polskim.
Jego główne kompetencje to planowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w Internecie oraz analiza efektywności działań sprzedażowych online i optymalizacja tych procesów pod kątem zwiększania ROI.
Wcześniej pracował w BRE Bank SA, gdzie współtworzył strategię e-marketingową dla MultiBanku, oraz w agencji interaktywnej Venti, w której kierował zespołem projektowym realizującym prace dla kluczowych klientów firmy.
Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego - ukończył Informatykę i Ekonometrię. Zdeklarowany wielbiciel Linuxa i ekstremalnych wycieczek rowerowych po polskich drogach. Latem pochłania go windsurfing, zimą snowboard, na co dzień – kino. Uwielbia Ojca Chrzestnego…
---
http://www.goldenline.pl/tomasz-orczykowski
http://bluerank.blogspot.com
http://www.bluerank.pl
http://www.venti.com.pl
http://www.multibank.pl
Bluerank - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów (m.in. na potrzeby rynku austriackiego, rosyjskiego, niemieckiego i UK) z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim (dla firm oferujących produkty sensytywne, przedstawicieli sektora turystycznego, finansowego, motoryzacyjnego, rozrywkowego, e-commerce i dla mediów). Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing.
Komentarze (0)