Firma » Reklama
Z Nice na Ekspedycję Sahara
Zobacz więcej zdjęć » |
Program, pod tajemniczym hasłem „Ekspedycja Sahara – śladami Luka Skywalkera”, ruszył 1 września i potrwa do końca listopada 2008. Głównym celem programu jest pogłębienie pozytywnych relacji pomiędzy firmą Nice a siecią sprzedaży, którą stanowi obecnie już ponad 1000 firm zlokalizowanych na terenie całego kraju, a w rezultacie stymulowanie poziomu rekomendacji produktów Nice użytkownikom. W związku z bardzo dobrym przyjęciem oraz wysoką efektywnością poprzednich programów bazowy mechanizm programu pozostał niezmieniony. Podstawową formułą programu są dwa rankingi, w których premiowana będzie zarówno lojalność, jak i największą aktywność Partnerów Handlowych Nice. Nagrodą w programie będzie wyjazd dla około 100 osób na wyjątkową, specjalnie przygotowaną przez Nice wyprawę po Saharze na początku 2009 roku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Oryginalna nagroda wspierająca sportowego ducha w naszej sieci sprzedaży jest elementem przyjętej strategii marketingowej opierającej się w dużej mierze na marketingu sportowym. Każdorazowo staramy się zaproponować naszym Partnerom Handlowym, w odróżnieniu od propozycji konkurencji, nietypowy i aktywny wypoczynek w ramach premii za ich aktywność, lojalność i zaangażowanie – mówi Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.
Nice Polska wraz z 88 Klientami jako jedna z pierwszych firm kibicowała w 2007 roku Robertowi Kubicy na wyścigach Formuły 1 w Niemczech i Belgii. Po programie Kubicuj z Nice zaoferowała tygodniowy rodzinny wyjazd na narty w programie Nice’owe Wakacje Zimowe. W ostatnim programie Olimpijski Pięciobój Nice, przeprowadzonym w pierwszej połowie tego roku, klienci Nice walczyli o wyjazd do Chin na Igrzyska Olimpijskie. Program ten różnił się od dotychczasowych zastosowaną formułą - Partnerzy Handlowi rywalizowali w pięciu „olimpijskich” dyscyplinach na największą sprzedaż poszczególnych grup produktów z oferty Nice. Obok premiowania aktywności i zaangażowania projekt ten miał również za zadanie rozwój sprzedaży różnych kategorii produktów z oferty firmy. W finale programu 9 najskuteczniejszych Klientów Nice poleciało do Pekinu na spotkanie z Olimpijską przygodą.
Komentarze (0)