Moda » Odzież

Zapowiedź nowości na sezon AW17/18 od PUMA®

Zapowiedź nowości na sezon AW17/18 od PUMA®
Zobacz więcej zdjęć »
Technologia, która wyprzedza trendy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Szybciej, lepiej, w lepszym stylu – tak działa PUMA, która zgodnie ze swoją filozofią nie przestaje zaskakiwać innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi oraz współpracami z uznanymi artystami czy gwiazdami światowego formatu. Marka traktuje każdy sezon jako nowe wyzwanie, by kolejnymi kolekcjami jeszcze lepiej sprostać wymaganiom nie tylko atletów, ale wszystkich, którzy żyją Forever Faster.

Nowości od PUMA to propozycje ze świata sportu, lifestyle’u, kultury oraz mody. Znajdziemy wśród nich zarówno modele obuwia, odzież jak i akcesoria. Marka podnosi poprzeczkę designu i wykonania z sezonu na sezon – nic więc dziwnego, że zgodnie ze swoim hasłem „Run The Streets” już opanowała ulice miast.

W wizji PUMA przyszłość zaczyna się tworzyć już dzisiaj. Zaprezentowany w tym roku system NETFIT został stworzony z myślą o bieganiu, a dokładniej – o perfekcyjnym dopasowaniu modelu buta do każdego użytkownika. Unikalny sposób sznurowania przenosi personalizację na wyższy poziom i zapewnia takie wsparcie, jakie jest potrzebne w danej chwili. Technologia NETFIT to spełniona obietnica idealnego dopasowania i stabilności buta, a to wszystko dzięki połączeniu zaawansowanej konstrukcyjnie siatki o heksagonalnych oczkach z elastycznym materiałem bazowym. Marka nigdy nie zwalnia tempa i powraca z nową odsłoną wielofunkcyjnego IGNITE NETFIT. To model, który nadąży za najszybszym człowiekiem na świecie – w nim właśnie Usain Bolt przygotowuje się do mistrzostw świata w Londynie 2017.

IGNITE jest kolejną innowacją, którą marka przeniosła z obuwia sportowego do lifestyl'owego. Ta umieszczona w podeszwie, wysokiej jakości pianka odpowiada za optymalną amortyzację stopy w momentach lądowania oraz odbicia, dodając w efekcie sprężystości i energii każdemu naszemu krokowi. Wraz ze swoją kampanią sportstyle Run The Streets, PUMA wypuściła nowe modele, które dzięki piance IGNITE wyróżniają się komfortem użytkowania przez cały dzień – są to evoKNIT, Limitless czy TSUGI. Te ostatnie na klimatycznych zdjęciach nosi często The Weeknd. Artysta i ambasador marki udowodnił swoim stylem nieraz, że czuje pełnego wolności ducha miasta.

Kto jeszcze dyktuje aktualne trendy? Kylie Jenner. Gwiazda social mediów, na którą codziennie są skierowane oczy milionów obserwujących, została oficjalną twarzą linii Velvet Rope. Od sali treningowej po codzienny bieg czy wieczorne wyjścia – każda lokalizacja zmieni się w Twój osobisty wybieg w stylu glamour. Wszystkie fanki pasków, wiązań i zmysłowych krojów będą zachwycone! Perfekcyjny miks mody, lifestyle’u i sportu to cel, do którego dąży PUMA. Perfekcja to także domena baletnic – tancerki z nowojorskiego NYC Ballet były inspiracją do stworzenia kolekcji, która wyróżnia się nie tylko pięknym wzornictwem, ale także pomaga w osiągnieciu wymarzonych efektów.

Nadchodzi jesień, wszędzie więc panuje moda na back to school. FENTY UNIVERSITY to powrót Rihanny jako dyrektor kreatywnej i nowa odsłona współpracy gwiazdy z PUMA. Nareszcie koniec długiej przerwy – najbardziej znana Bad Gal na świecie znowu prezentuje swoją wizję propozycji marki na nadchodzący sezon  w charakterystycznym dla niej stylu łączących się przeciwieństw. W kolekcji znalazły się m.in.: oversizowe kurtki, piłkarskie koszulki, welurowe dresy, długie dzianinowe sukienki, krótkie spódniczki czy swetry w kratkę. Rihanna sięgnęła po materiały dające maksimum modowych możliwości. Kolekcja FENTY x PUMA to połączenie sztucznego futra, królewskiego weluru i zamszu z technicznym nylonem. Ta kolekcja na pewno znowu namiesza w świecie mody! Każda szkolna (i nie tylko) subkultura znajdzie coś dla siebie. Szalony skate, nerd na szóstkę, słodka cheerleaderka czy niegrzeczna dziewczyna z gangu – wyraź siebie i pokaż co Ci gra w duszy, niezależnie od wieku. W kolekcji Rihanny wzorowe jest wszystko, może poza zachowaniem.

Kontynuując swoją tradycję, PUMA zaprosiła do współpracy też najbardziej utalentowane osobowości ze świata designu i szeroko pojętego lifestyle’u. Raz jeszcze możemy spodziewać się efektów współpracy z Naturel – jego wizja romansu popkultury ze sztuką w wersji digital zapewniła mu grono fanów na całym świecie, oraz z Daily Paper czyli marką łącząca współczesną modę ulicy z afrykańskim dziedzictwem. Wśród współprac selectowych pojawi się też po raz pierwszy obowiązkowe nazwisko dla wszystkich miłośniczek najnowszych trendów – Sophia Webster! A to dopiero początek dobrych wiadomości na start sezonu AW17/18.

W jesienno-zimowej kolekcji dominują stonowane barwy takie jak czerń, szarości i oliwkowa zieleń, przez co jeszcze lepiej komponują się w codziennych stylizacjach. Pojawią się też kontrastujące akcenty kolorystyczne – zarówno ubrania, akcesoria jak i obuwie występują w odcieniach błękitu, czerwieni czy zgaszonego różu.

Bądź na bieżąco i obserwuj nas na Facebooku i Instagramie @PUMA.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aliganza

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »