Technologie » Internet

zentrada NEWS

zentrada NEWS
Zobacz więcej zdjęć »
Sukces zentrada.Distribution w sezonie świątecznym i nowa epoka elektronicznych zakupów hurtowych z Mix-koszykiem

Kiedy firma z branży internetowej fizycznie wdraża logistykę towarową, związane jest to z wieloma wyzwaniami. Zentrada może pochwalić się bardzo udanym debiutem wdrożenia systemu dystrybucji towaru obejmującego wszystkie rynki europejskie. Wprowadzając pod koniec ubiegłego roku funkcję zamówień Mix-koszyka z towarem od wielu dostawców zentrada zakończyła kolejny etap w budowie unikalnego systemu dla zakupów hurtowych w Europie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„System dystrybucji towaru pozwolił nam pozyskać wielu dużych dostawców dla sprzedaży towaru na wszystkich rynkach europejskich. Funkcja Mix-koszyka stała się ulubionym narzędziem wśród wielu małych i niezależnych przedsiębiorców, którzy to poprzez centralną platformę zakupową mogą zrealizować mix-zamówienia od wielu dostawców z wysyłką do każdego adresu na terenie Europy”, wyjaśnia i tym samym argumentuje motywy realizacji tego dużego przedsięwzięcia Ingo Schloo, zentrada CEO.

Strategia zentrady to połączenie olbrzymich, najatrakcyjniejszych asortymentów towarowych i ich dostawców, z najmniejszymi sklepami oraz wsparcie tych ostatnich w walce o przetrwanie na rynku i generowanie zysków.

Podstawą sukcesu w handlu są szerokie i ciągle zmieniające się asortymenty handlowe. Tylko w ten sposób handlowiec jest w stanie optymalnie wykorzystać frekwencję swoich klientów, stwierdza i opisuje aktualny trend Bertold Goerlich, Country Manager zentrada.pl. Wyspecjalizowany, branżowy  handel coraz częściej emigruje do Internetu, jednak tradycyjny handel wielobranżowy oparty na aktywnej polityce asortymentowej nadal jest w stanie obsłużyć lokalną strukturę klientów i ich bieżące zapotrzebowania. Tutaj kluczem do sukcesu jest coraz bardziej elastyczny kanał zaopatrzenia się w towar.

W ten sposób Internet staje się konceptem na sukces, ale tym razem bazującym na nowoczesnym sposobie zaopatrywania się w towar. Jednocześnie po stronie sprzedaży Internet staje się coraz częściej konkurencją. Odpowiedzią na ten scenariusz jest zentrada, która już dzisiaj oferuje na jednej platformie zakupowej ponad 400.000 produktów od blisko 500 dostawców. Zentrada.Distribution to kolejny krok milowy w rozwoju europejskiego, elektronicznego łańcucha dostaw. W pierwszych 9 miesiącach od wdrożenia systemu z dostaw realizowanych przez zentrada.Distribution skorzystało ponad 2.000 przedsiębiorców z 15 krajów europejskich. Centralna realizacja zamówień poprzez funkcję Mix-koszyka pozwala kupującemu na znaczne oszczędności wynikające z pominięcia kwot minimalnego zamówienia u pojedynczych dostawców i znacznego obniżenia kosztów dostawy.

Już w listopadzie, czyli pierwszym inauguracyjnym miesiącu działania nowego narzędzia ponad 35% zamówień realizowanych poprzez zentrada.Distribution miało charakter Mix-koszyka z towarem od wielu dostawców.

Obecnie już ponad 60.000 produktów od wiodących dostawców z różnorodnych obszarów asortymentowych możliwych jest do zamówienia poprzez Mix-koszyk. W roku 2018 oferta ta będzie stale poszerzana.

Więcej informacji na www.zentrada.pl

Kontakt dla prasy

Bertold Görlich

zentrada Europe GmbH & Co. KG

Konsularna 1, 45-089 Opole

Tel.: 77 / 54 301 00

Email: redakcja@zentrada.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

zentrada

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »