Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda

Ziaja otwiera salon w Magnolia Park

Ziaja otwiera salon w Magnolia Park
Zobacz więcej zdjęć »
Ziaja, polski producent kosmetyków pielęgnacyjnych i farmaceutyków, otworzył salon w Magnolia Park. To kolejne w ostatnim czasie powiększenie oferty największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku.

Ziaja otwiera salon w Magnolia Park

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Ziaja, polski producent kosmetyków pielęgnacyjnych i farmaceutyków, otworzył salon w Magnolia Park. To kolejne w ostatnim czasie powiększenie oferty największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku.

 

Ziaja to polska firma, która działa od blisko 27 lat. Produkuje farmaceutyki oraz wysokiej jakości kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów i jamy ustnej. Obecnie oferta obejmuje około 1000 produktów. Są sprzedawane w Polsce i poza jej granicami, między innymi w Austrii, Finlandii, Irlandii, Szwecji.

W sklepie w Magnolia Park klienci znajdą wszystkie produkty marki. Salon znajduje się na parterze, między sklepami Tchibo i Demmers Teahouse. Sklep uzupełnił ofertę z sektora „zdrowie i uroda”, reprezentowaną dotychczas przez m.in. Super-Pharm, Rossmann, Douglas, Sephora, Yves Rocher.

Otwarcie salonu Ziaja jest kolejnym w ostatnim czasie poszerzeniem oferty Magnolia Park. Tylko w ostatnich miesiącach swoje sklepy otworzyły takie marki jak: Monnari, Femestage Eva Minge, Reebok, Ptak Moda, Quiosque, Tatuum, Kubenz, Kortas, Olsen czy Etam.

- Rok 2015 był dla nas przełomowy pod wieloma względami. Zakończyliśmy go z rekordową frekwencją, więksi o 20 tys. mkw. powierzchni handlowej i z najbogatszą ofertą zakupową na Dolnym Śląsku. Żadna inna galeria handlowa w regionie nie oferuje tak różnorodnej
i kompleksowej oferty. To duży wyróżnik dla naszych klientów, a także spory atut dla najemców, którzy z nami współpracują
– mówi Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland.

Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy blisko 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ok. 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PREXPERT

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »