Rozrywka i wypoczynek » Święta

Zima to czas, w którym bardzo brakuje nam naturalnego światła. Wczesne zachody słońca, są jednak oka

Zima to czas, w którym bardzo brakuje nam naturalnego światła. Wczesne zachody słońca, są jednak oka
Zobacz więcej zdjęć »
Zima to czas, w którym bardzo brakuje nam naturalnego światła. Wczesne zachody słońca, są jednak okazją do prezentacji efektownych iluminacji, które poprawiają nam nastrój i pozwalają poczuć świąteczną atmosferę.

Klimatyczne oświetlenie ulic, budynków, centrów handlowych to nieodłączna część oczekiwania na święta - iluminacje wprowadzają wyjątkowy nastrój i sprawiają, że łatwiej przetrwać długie zimowe wieczory. Stają się też oryginalną wizytówką miast, firm i ozdobą domów. Nowe technologie dają nam coraz większe możliwości, by tworzyć barwne, często wręcz zaskakujące projekty, które niejednokrotnie zaskakują pomysłowością.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zima w blasku świateł

Właściwie zaprojektowana iluminacja to idealny sposób na podniesienie walorów estetycznych danego obiektu czy ulicy. Pozwala się wyróżnić i zwrócić uwagę - oczywiście, pod warunkiem, że jest odpowiednio dopasowana do charakteru danego miejsca i zaprojektowana przez specjalistów. W przeciwnym wypadku, zamiast ozdobą, może stać się kiczowatym, irytującym, dodatkiem. Jak uniknąć takiego wrażenia? Najlepiej poprosić o pomoc projektantów oświetlenia, którzy pomogą dopasować właściwe produkty i uzyskać pożądany efekt wizualny, dzięki dostosowaniu iluminacji do architektury i otoczenia. Przy odrobinie kreatywności, możemy zyskać oświetlenie, które będzie przypominać dzieło sztuki - przykuje uwagę i sprawi, że skutecznie zaakcentujemy obecność naszej firmy na rynku.

Okiem eksperta

O znaczeniu iluminacji w marketingu opowiedział Radosław Zacheja - prezes firmy Bright Lights.

Iluminacje świąteczne są istotnym elementem kreowania wizerunku marki - dlatego coraz częściej są świadomie wykorzystywane przez przedsiębiorców lub władze miast. To także jedno z ważniejszych narzędzi marketingowych - w szczególności, jeżeli chodzi o obiekty handlowe. Badania wskazują że tego typu rozwiązania ocieplają wizerunek, kreują miłą, skłaniającą do zakupów atmosferę. Światło staje się elementem skłaniającym do wyjścia z domu, zwraca uwagę i wskazuje drogę.

Więcej na: http://brightlights.pl/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

OKK!

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »