Gospodarka » Żywność

Złote Misie Haribo Produktem Roku 2009

Złote Misie Haribo Produktem Roku 2009
Zobacz więcej zdjęć »
Kultowe żelki Haribo Złote Misie po raz kolejny zyskały uznanie polskich konsumentów zdobywając tytuł Produkt Roku Innowacja 2009. Wyróżnienie przyznane zostało na podstawie ogólnopolskiego badania ankietowego TNS OBOP, w którym oceniano innowacyjne produkty z branży FMCG.

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 5 marca 2009 roku w warszawskim hotelu Sheraton, już po raz piąty ogłoszono zdobywców tytułu Produkt Roku. Wśród laureatów - wyłanianych na podstawie opinii konsumentów znalazły się żelki Haribo Złote Misie. To kolejny dowód uznania dla legendarnego produktu firmy Haribo, który od kwietnia 2008 r. dostępny jest pod polską nazwą, w odmienionym opakowaniu, w którym obok tradycyjnych smaków - truskawki, cytryny, ananasa, pomarańczy i maliny - pojawił się nowy smak zielonego jabłka. Tradycyjna receptura Złotych Misiów została natomiast wzbogacona o dodatek fruktozy - naturalnego cukru prostego gwarantującego zdrową słodycz.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wyróżnienie Produkt Roku przyznawane jest na podstawie wyników ogólnopolskiego badania TNS OBOP. Tegoroczna edycja - przeprowadzona w styczniu 2009 roku objeła ponad 5000 respondentóww wieku powyżej 15 lat, z blisko 3300 gospodarstw domowych. Badanych poproszono o opinię na temat produktów, które jako nowość lub odmieniona wersja pojawiły się na rynku pomiędzy 1 października 2007 r. a 30 września 2008 r. Kryterium oceny była zarówno atrakcyjność oceniana na podstawie prezentowanych zdjęć i opisów, jak również zadwowolenie z towaruw przypadku osób, które miały okazję go spróbować.

„Tytuł Produkt Roku Innowacja 2009 dla żelków Haribo Złote Misie, ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ o jego przyznaniu decydują konsumenci - mówi Maria Kochalska, Członek Zarządu Haribo Sp. z o.o. To kolejny dowód na to, że Polacy doceniają zarówno walory smakowe naszych wyrobów, jak również troskę o najwyższą jakość i bezpieczeństwo żelków i pianek Haribo oraz gum rozpuszczalnych Maoam” - dodaje Maria Kochaska.

Obok Produktu Roku 2009 - wyróżnienia przyznawanego na podstawie opinii konsumentów -w lutym tego roku, żelki Haribo zostały docenione również przez polskich detalistów, zdobywając tytuł Towaru Roku 2008. Otrzymują go produkty, które dzięki popularności wśród klientów uznawane są za obowiązkową pozycję na sklepowej półce.

 

Informacje o firmie Haribo:

HARIBO to istniejący od 1920 roku producent żelków, pianek i gum rozpuszczalnych znanych na całym świecie. W swojej ofercie ma kilkaset rodzajów produktów HARIBO, pianek Marshmallows oraz gum rozpuszczalnych MAOAM o imponującym bogactwie kształtów, kolorów i smaków. Firma produkuje swoje wyroby w 18 fabrykach na świecie a jej produkty są kupowane przez dzieci i dorosłych w ponad 100 krajach. HARIBO produkuje dziennie 80 milionów Złotych Misiów. Z ich rocznej produkcji mógłby powstać łańcuch otaczający trzykrotnie ziemię! W Polsce HARIBO obecne jest od 1992 roku. Wysoką jakość produktów Haribo potwierdzają otrzymane nagrody i wyróżnienia: „Superprodukt 2005”, „Produkt Roku. Innowacja 2006”, „Złota Odznaka Jakości 2006, „Top Innowacje”, „Lider Forum 2006 i 2007”, złoty i srebrny medal DLG 2007, Oskar FMCG 2007, Towar Roku 2008, Produkt Roku Innowacja 2009.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »