Gospodarka » Narzędzia
Złoty „Laur Klienta 2009” dla marki TOPEX
Zobacz więcej zdjęć » |
Nagroda jest efektem nie tylko wysokiej rozpoznawalności marki ale również zmian jakościowych jakie w ostatnich latach zachodzą w ramach jej produktów. – Dzięki zdobytej nagrodzie mamy świadomość, że droga którą podążamy od blisko 20 lat prowadzi nas w dobrą stronę. Ogromnie cieszy nas to wyróżnienie, które stanowi bodziec do dalszej wytężonej pracy, której wyniki muszą sprostać rosnącym wymaganiom klientów – mówi Andrzej Gackowski, Prezes firmy TOPEX.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Narzędzia TOPEX to bogata oferta narzędzi i artykułów technicznych w klasie popularnej przeznaczonych do regularnego użytkowania przy średnim zakresie obciążeń. Dzięki temu cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem zarówno pośród majsterkowiczów jak i profesjonalistów.
Nikogo nie powinna więc dziwić popularność marki. Tym bardziej, że dysponuje ona jedną z najszerszych ofert w Polsce (obecnie na rodzimym rynku proponowanych jest ponad 1,5 tys. produktów tej marki). Uniwersalność oraz rosnąca jakość została zauważona przez klientów: – Już od początku tegorocznej edycji konkursu TOPEX był faworytem. Ogromna liczba głosów, która wpłynęła na naszą skrzynkę mailową potwierdziła tylko niezwykłą popularność jaką cieszy się ta marka – mówi Grzegorz Kozicki, z-ca red. naczelnego Rzecz o Biznesie, dodatku do dziennika Rzeczpospolita .
"Laur Klienta" to największy program konsumencki w kraju, pozwalający wyłonić najpopularniejsze produkty i marki. Zakrojony na ogólnopolską skalę sondaż oraz głosy bezpośrednio przysłane przez konsumentów na skrzynkę-mailową organizatora ze wskazaniem firmy lub marki w danej kategorii, przyniosły odpowiedź na kluczowe pytanie: które produkty/usługi są obecnie liderami popularności w swojej grupie?
Komentarze (0)