Dom » Budownictwo

Złoty serwis Junkersa

Złoty serwis Junkersa
Zobacz więcej zdjęć »
Junkers otrzymał w maju statuetkę Złotego Instalatora w kategorii „organizacja wszechstronnego i wysoce sprawnego serwisu wyrobów branży instalacyjnej”. Jury doceniło rozwijanie struktury autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego urządzeń grzewczych.

Statuetka Złotego Instalatora to nagroda honorowa przyznawana przez Polską Korporację Techniki Sanitarnej Grzewczej Gazowej i Klimatyzacji oraz redakcję Polskiego Instalatora. Konkurs ten cieszy się wieloletnią tradycją i dużą popularnością w branży.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:




To wyróżnienie odebrałem z wielką satysfakcją - powiedział Krzysztof Milczarek, kierownik działu Technicznego Junkersa - Jest ono potwierdzeniem naszej wieloletniej pracy w konsekwentnym budowaniu profesjonalnej organizacji serwisowej i zdobywaniu zaufania klientów. Zapewniam, iż w kwestii usług serwisowych i obsługi klienta nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa.

W Polsce funkcjonuje sieć prawie 400 autoryzowanych techników, którzy są koordynowani przez pracowników działu Technicznego Junkersa oraz wspierani bezpośrednio przez pracowników 16 Regionalnych Centrów Serwisowych Junkersa w każdym mieście wojewódzkim. W ten sposób fachowcy są w stanie szybko pomóc nawet w najbardziej skomplikowanych awariach.

Ogólnopolski telefon serwisowy 0 801 300 810 pozwala połączyć się z dowolnego miejsca w Polsce bezpośrednio z najbliższym centrum serwisowym. Tego typu rozwiązanie Junkers wprowadził jako pierwszy. Standardowy czas usunięcia usterki nie przekracza 24 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia, a właściwie zorganizowana sieć serwisu sprawia, że czas dojazdu do klienta nie przekracza 1 godziny.

W przypadku poważniejszych usterek, które wymagają przewiezienia kotła do stanowiska badawczego w centrum serwisowym, na czas naprawy Junkers oferuje urządzenie zastępcze. Jest to szczególnie istotne zimą, gdy zbyt długa przerwa w działaniu urządzenia grzewczego grozi zamarznięciem, a co za tym idzie zniszczeniem całej instalacji.

Każdy serwisant przechodzi specjalistyczne szkolenie w jednym z czterech ośrodków szkoleniowych, gdzie ma zapewniony dostęp do wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej. Wszyscy serwisanci dysponują podstawowym pakietem oryginalnych części zamiennych, dzięki którym są w stanie naprawić urządzenie już podczas pierwszej wizyty u klienta. Sprawną dystrybucję części zamiennych zapewnia 16 magazynów regionalnych oraz europejski magazyn centralny.

Praca wszystkich autoryzowanych serwisantów podlega ciągłej ocenie i kontroli. Wprowadzone procedury sprawdzają m.in. pomiar czasu reakcji na zgłoszenie awarii, odsetek napraw zakończonych sukcesem podczas pierwszej wizyty, czas oczekiwania na wizytę czy nawet punktualność. Informacje zbierane są ankietowo wśród użytkowników urządzeń Junkers. Wyniki badań marketingowych wykonywanych zarówno przez niezależne firmy badawcze, jak i te przeprowadzane wewnętrznie przez firmę Bosch potwierdzają, iż Junkers oferuje obsługę posprzedażową najwyższej jakości. Grupa Bosch jest wiodącym w świecie producentem techniki motoryzacyjnej i przemysłowej, dóbr użytkowych oraz technicznego wyposażenia budynków. Obroty przedsiębiorstwa, zatrudniającego 280 tys. pracowników, wyniosły w 2008 roku 45,1 mld euro. Założony w 1886 roku w Stuttgarcie przez Roberta Boscha (1861-1942) "Warsztat mechaniki precyzyjnej i elektrotechniki" to dziś wielki koncern reprezentowany przez spółkę Robert Bosch GmbH oraz około 300 spółek zależnych i regionalnych w ponad 60 krajach świata. Organizacja skupia ponadto ośrodki badawczo-rozwojowe i fabryki oraz dysponuje sprawnie funkcjonującą siecią dystrybucyjną. Aby utrzymać wiodącą pozycję technologiczną na rynku, Bosch przeznacza co roku ponad 3,5 miliardy euro na działalność badawczo-rozwojową, a w samym tylko 2008 roku przedsiębiorstwo zgłosiło do patentu ponad 3 tys. innowacji.

Społeczno-prawna struktura grupy Bosch zapewnia jej finansową niezależność i rynkową samodzielność. Umożliwia to przedsiębiorstwu inwestowanie w znaczące projekty, które zagwarantują mu przyszłość, a jednocześnie pozwala spełniać misję społeczną zgodną z przekonaniami założyciela firmy. 92% udziałów w spółce Robert Bosch GmbH należy do Fundacji im. Roberta Boscha. Funkcje rynkowe udziałowca wypełnia instytucja powiernicza Bosch Industrietreuhand KG.

Działalność grupy Bosch w Polsce obejmuje sprzedaż części samochodowych i urządzeń diagnostycznych, elektronarzędzi Bosch, Skil, Dremel i Rotozip, urządzeń grzewczych oferowanych pod markami Junkers i Buderus, systemów zabezpieczeń i sprzętu z zakresu napędów i sterowań (Bosch-Rexroth). Ponadto w Polsce odbywa się produkcja systemów hamulcowych Bosch (w Mirkowie koło Wrocławia), a także sprzedaż i produkcja (w Łodzi) sprzętu AGD w ramach spółki Bosch-Siemens Sprzęt Gospodarstwa Domowego (udział Boscha 50%).

Więcej informacji: www.bosch.com, www.bosch.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »