Zdrowie » Uroda

Zmieniamy się – to naturalne!

Zmieniamy się – to naturalne!
Zobacz więcej zdjęć »
Z upływem lat zmienia się nasz wygląd, upodobania, przyzwyczajenia, a także – potrzeby i oczekiwania. Dlaczego tak łatwo o tym zapominamy?

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Codzienność zasypuje nas obowiązkami – praca, uczelnia, zakupy, rodzina. Staramy się być perfekcyjne, ze wszystkim wyrabiać się na czas i spełnić oczekiwania każdego. Każdego – tylko nie swoje. W efekcie - nawet, jeśli uda nam się zdążyć ze wszystkim - wcale nie jesteśmy z siebie zadowolone. Sukcesy nie cieszą tak, jak powinny, a satysfakcja z wypełnionego zadania pozostaje satysfakcją – jedynie z nazwy. W całej tej codziennej bieganinie zostajemy gdzieś z boku, swoje potrzeby i oczekiwania zostawiając na nieokreślone później. - Warto czasami wyrwać się z tej szarej codzienności i poświęcić chwilę sobie samym – przekonują twórcy kampanii „Kobiecość niejedno ma imię” (www.kobiecosc.info). - Przecież to my powinnyśmy być dla siebie najważniejsze. Dopóki nie będziemy z siebie w pełni zadowolone, także to, co robimy dla innych, nie będzie nas cieszyć i dawać oczekiwanej satysfakcji.

Zmieniamy się!

Zmieniamy się – to naturalne. Z upływem lat zmienia się nasz wygląd, upodobania, przyzwyczajenia, a także – potrzeby i oczekiwania. To, co jeszcze niedawno cieszyło, przestaje dawać satysfakcję, za to z utęsknieniem spoglądamy w stronę tego, czego przed momentem -  nawet nie potrafiłyśmy dostrzec. - I to jest właśnie najpiękniejsze w byciu kobietą! – zauważają twórcy kampanii „Kobiecość niejedno ma imię”. - Potrzeba nieustannego zmieniania się pozwala nam odkryć jak najwięcej uroków życia. Przecież, gdyby ciągle podobało nam się to samo, nie zdołałybyśmy zaznać nawet setnej części tego, co ma nam do zaoferowania!

Tymczasem, im rzadziej o sobie myślimy, tym mniej siebie znamy! Czasami mamy wrażenie, że potrzebujemy zmiany, ale nie wiemy, co tak naprawdę chciałybyśmy w sobie zmodyfikować. Trudność w określeniu tego potęguje fakt, że nie potrafimy rozmawiać o swoich potrzebach, a te – niewypowiedziane, stłumione, z czasem lokują się głęboko w podświadomości i choć niewidoczne – dokuczają coraz silniej. Jak je odkryć? - Przede wszystkim - zacznij się podziwiać – radzą twórcy kampanii. - Stań przed lustrem i postaraj się wymienić swoje atuty – piękne oczy, zgrabny nos, ładna cera… Przypominaj sobie o nich każdego dnia! Następnie, przyjrzyj się niedoskonałościom – cienkie włosy, cellulit, rozstępy… Pomyśl, które z nich nie zależą od ciebie i te – postaraj się pokochać. Po prostu – bezwarunkowo. A co z tymi, które od ciebie zależą? – To właśnie twoje potrzeby, którym powinnaś przyjrzeć się bliżej. Wypowiedz je głośno, zaakceptuj i zrób wszystko, by jak najszybciej trafiły do grona atutów!

Mała zmiana – DUŻY EFEKT

To tylko pierwsze, drobne kroki na drodze, której ostatnim etapem jest - przyjaźń z samą sobą. Taka przyjaźń pozwala z czasem odkrywać coraz więcej tajników swojej kobiecości, wydobywać atuty, o których wcześniej nie miałyśmy pojęcia i budzić drzemiące możliwości, o które - nigdy byśmy siebie nie podejrzewały. A czasami wystarczy tak niewiele: zmiana fryzury, makijażu, nowe perfumy, szpilki albo – bielizna! Wszystko to, co sprawi, że poczujemy się bardziej pewne siebie, dodaje nam kobiecości, bo zadowolenie z siebie i poczucie własnej wartości to jej niezbędne elementy. Bez nich – nigdy nie będzie spełniona!

- Kobieta świadoma i pewna swojej wartości nie potrafi tego ukryć przed światem – zauważają twórcy kampanii „Kobiecość niejedno ma imię”. - Mówi o tym sposobem poruszania się, głosem, spojrzeniem, zachowaniem, gestami – każdym swoim oddechem! Samoakceptacja, pewność siebie, poczucie własnej wartości - przebijają się przez każde zachowanie, nawet to codzienne, prozaiczne.

UWAGA KONKURS

Do mówienia o swoich potrzebach otwarcie, kampania zachęca za pomocą trwającego konkursu: „mała zmiana – DUŻY EFEKT”. - Czasem nawet mała zmiana codziennych nawyków oraz poświęcenie nieco więcej czasu swojej kobiecości może przynieść DUŻY EFEKT w postaci lepszego wyglądu, zdrowia czy samopoczucia! przekonują. By wziąć udział w zabawie wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Co chciałabyś w sobie zmienić, by czuć się bardziej kobieco? Odpowiedź należy przesłać za pomocą specjalnego formularza dostępnego pod adresem www.kobiecosc.info/konkurs.

Co sprawiłoby, że poczułabyś się lepiej jako kobieta? Co dodało by Ci więcej pewności siebie i wzmocniło poczucie własnej wartości? – pytają twórcy serwisu i zachęcają do włączenia się w zabawę za pomocą atrakcyjnych nagród. Jedną z nich jest profesjonalna sesja zdjęciowa pod okiem stylistki i wizażystki Katarzyny Nosal „Nolzy” oraz strój z jej najnowszej kolekcji. Na przesyłanie konkursowych odpowiedzi kobiety mają czas do 28 sierpnia 2014 r.

 

Poczuj się kobieco i wygraj! Wspaniałe nagrody czekają! Pełny regulamin konkursu znajdziecie na stronie www.kobiecosc.info  

 

Partnerami konkursu są:

Harmonella® - suplement diety dla kobiet stosujących antykoncepcję hormonalną lub hormonalną terapię zastępczą

HydroVag® - wygodne w zastosowaniu globulki dopochwowe, które nawilżają śluzówkę ścian pochwy, wspomagają procesy regeneracyjne oraz pomagają utrzymać jej fizjologiczne pH.

 

---------

Portal www.kobiecosc.info zadebiutował w sieci w listopadzie 2012 r. wraz ze startem ogólnopolskiej kampanii „Kobiecość niejedno ma imię”. Celem kampanii jest promowanie otwartej rozmowy o sprawach intymnych, a tym samym – zwiększenie świadomości kobiet w kwestii zdrowia intymnego, co przekłada się m.in. na regularne wizyty u ginekologów. Od momentu powstania serwis jest na bieżąco aktualizowany i cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Jako że dedykowany jest kobietom, które nieustannie się zmieniają, w ostatnim czasie został poddany całościowemu re-designowi i przebudowie. Nowa odsłona kampanii spotkała się z dużym uznaniem fanów i zwiększyła zainteresowanie akcją.

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kobiecosc.info
http://www.kobiecosc.info

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »