Firma » Reklama
Znamy zwycięzców programu "Wspólnie Podkręcamy Obroty"
Zmagania na profesjonalnym torze wyścigowym Sobiesława Zasady w Bednarach oraz uroczysta Gala były ukoronowaniem półrocznego programu lojalnościowego.
W dniach od 1 do 3 czerwca grupa 80 Partnerów zakwalifikowanych do ścisłego finału wraz z Regionalnymi Szefami Sprzedaży KRISPOL spotkała się w Poznaniu, aby rozstrzygnąć, kto zostanie głównym zwycięzcą programu oraz wyłonić laureatów 2. i 3. miejsca.
Wszyscy finaliści spotkali się w czwartek 1 czerwca w wyjątkowej lokalizacji - loftowej architekturze poznańskiego hotelu City Park Hotel & Residence, aby wziąć udział w uroczystej kolacji inaugurującej Wielki Finał. Towarzyszyło jej losowanie przydziału do grup i pozycji startowych, wyjaśnione zostały zasady rywalizacji oraz bezpiecznego zachowania na torze wyścigowym.
Piątek, drugi dzień spotkania, przebiegł w atmosferze pełnej rywalizacji. Przy pięknej pogodzie, Partnerzy KRISPOL, próbowali swoich sił w czterech konkurencjach rajdowych. Każda z grup wzięła także udział w teście wiedzy o produktach KRISPOL, a uzyskane wyniki, pozwoliły wyłonić laureatów.
W godzinach wieczornych w scenografii nawiązującej do wyścigowego charakteru imprezy, zostali ogłoszeni zwycięzcy rywalizacji! Ale przedtem na Partnerów KRISPOL czekała wyjątkowa niespodzianka. Na sali pojawił się Ambasador marki KRISPOL - Łukasz Piszczek - piłkarz światowego formatu, filar obrony Reprezentacji Polski oraz kluczowy zawodnik Borussi Dortmund.
Była to dobra okazja do podsumowania rocznej współpracy marketingowej Łukasza z firmą KRIPSOL oraz siecią partnerską.
Łukasz Piszczek wraz z Prezesem Zarządu Karolem Krysińskim ogłosili zwycięzców Programu. Pierwsze miejsce wywalczył team RADEX w składzie: Krzysztof Wrzesiński i Radosław Poczekajło. To oni otrzymali kluczyki do samochodu osobowego. Drugie miejsce i nagrodę zdobył team EUROTAX w składzie Jędrzej Lewandowski i Łukasz Stasik, nagroda za trzecie miejsce trafiła do teamu ENTROS w składzie: Mirosław Łęczyński i Rafał Staniucha. Uroczystość zwieńczył występ artystów z Kabaretu Czesuaf.
- Program lojalnościowy, jako element marketingu partnerskiego, pozwolił nam efektywnie budować zaangażowanie wśród naszych Partnerów Handlowych. Staramy się, aby każdego roku przybrał on formę emocjonującej grywalizacji, która jest nie tylko walką o cenną nagrodę, ale przede wszystkim wspaniałą zabawą, służącą jednocześnie budowaniu i podtrzymywaniu przyjaznych relacji partnerskich - podsumowuje Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej.
Programowi KRISPOL przez cały czas jego trwania towarzyszyło hasło "Gwarancja spokoju", którego idea została na stałe przeniesiona na grunt współpracy z Partnerami.
KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.
KRISPOL
(press box)
Komentarze (0)