Gospodarka » Żywność
Żyj z pensji Premiera!
Zobacz więcej zdjęć » |
Za stworzenie koncepcji promocji odpowiada agencja Alsprom, natomiast nad przebiegiem oraz przygotowaniem technicznym loterii SMS czuwa agencja marketingu mobilnego New Line Media. WSP„Społem" - właściciel marki „Majonez Kielecki" - przygotował 4 mln produktów promocyjnych, które zostaną rozdystrybuowane na terenie całego kraju. Informacje o loterii SMS umieszczone są na banderoli, wewnątrz, której znajduje się unikalny kod, będący przepustką do mobilnej zabawy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Po wysłaniu SMS-a pod numer 70950 i wpisaniu w jego treści kodu, można przyłączyć się do emocjonującej gry, w której na szczęśliwców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne: trzy pensje Premiera, każda o wartości 18.528,20 złotych brutto; a co tydzień od 2 lutego do 27 kwietnia, zasilenie konta w wysokości 1000 zł.
- Dla naszego klienta realzujemy mobilne przedsięwzięcie, które i nam daje olbrzymią satysfakcję. Rozdawanie nagród, które trafiają do oddanych konsumentów produktu, jest szczególną i wdzięczną pracą. Fundamentem sukcesu i zadowolenia jest jednak dbanie o prawidłową komunikację SMS-ową podczas trwania całej loterii i terminowe dopełnianie założeń regulaminu - dodaje Magdalena Sławińska-Kacprzak.
W ramach projektu New Line Media obsługuje technicznie cały ruch SMS-owy, a także przygotowuje treści wszystkich komunikatów wysyłanych na telefony uczestników. Losowania nagród głównych odbędą się w siedzibie firmy pod okiem komisji a przede wszystkim osoby, która posiada zawodowe świadectwo wydane przez Ministerstwo Finansów. Losowania odbywają się w dniach: 27 lutego, 31 marca i 30 kwietnia.
Więcej informacji dotyczących zasad wzięcia udziału w loterii znajduje się na stronie www.majonez.pl
New Line Media proponuje szeroki wachlarz usług w zakresie marketingu mobilnego (tzw. m-marketing), m-reklamy, Bluetooth marketing, call center & handling house. Proponuje pełną obsługę od kreacji i strategii po techniczną realizację, a także koordynację. Agencja przygotowuje akcje promocyjne na urządzenia mobilne, organizując m.in. kampanie SMS Pull oraz Push; MMS; WAP; IVR. Ponadto projektuje i wykonuje akcesoria do telefonów komórkowych, tj. kontent multimedialny: tapety; dzwonki; wygaszacze; gry Java itp. Techniczna infrastruktura New Line Media pozwala na połączenie z SMSC (SMS Centrum, do którego trafiają wszystkie wysyłane SMSy) oraz MMSC (MMS Centrum) wszystkich polskich operatorów telefonii komórkowej.
Więcej informacji: www.newlinemedia.pl
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)