Motoryzacja » Samochody

Najlepszy Golf wszechczasów

Najlepszy Golf wszechczasów
Zobacz więcej zdjęć »
Volkswagen zaprezentował światu nowego Golfa. Ten niezwykle popularny model oferuje perfekcję w każdym detalu. Wszystkie istotne elementy stylistyczne nadwozia zostały zmodyfikowane.

„Odlaliśmy główne elementy nowego Golfa jeszcze raz w precyzyjnej formie" - wyjaśnia Walter de Silva. I podkreśla: „Golf jest światową ikoną motoryzacji. Dlatego także nowy model jest w swojej architekturze i grafice absolutnie jednoznaczny i niepowtarzalny." Bazowa wersja tego wyjątkowego modelu jest dostępna już od 51 890 zł.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Szósty Golf wygląda bardziej sportowo, niż jakikolwiek model z poprzednich generacji. Jak twierdzi de Silva: „Jest bardziej zaakcentowany, bardziej trójwymiarowy niż jego poprzednicy, ma dokładnie zdefiniowane linie i krawędzie a jego wypukłości i wgłębienia mają doskonałe proporcje." Klaus Bischoff, szef designu marki Volkswagen uzupełnia: „Celem każdego detalu jest podniesienie wartości tego modelu."

W momencie wprowadzenia na europejskie rynki Volkswagen oferuje nowego Golfa z czterema silnikami benzynowymi i dwoma wysokoprężnymi. Spektrum mocy sięga od 59 kW / 80 KM do 118 kW / 160 KM. Cztery z sześciu silników będą doładowywane kompresorem i/lub turbosprężarką. Po raz pierwszy w Golfie zastosowano TDI z Common-Rail najnowszej generacji. Zastąpią one oferowane dotychczas silniki z bezpośrednim wtryskiem z pompowtryskiwaczami i w znacznym stopniu przyczynią się do poprawy właściwości akustycznych Golfa.

Ponadto silniki benzynowe i wysokoprężne, niezależnie od swojej mocy, zużywają mniej paliwa, niż odpowiadające im napędy w poprzedniej generacji Golfa. W niektórych przypadkach oszczędności paliwa a tym samym redukcja emisji substancji szkodliwych są znaczne. Szczególnie wyraźnie widać to w przypadku połączenia aktualnych benzynowych TSI i dwusprzęgłowych przekładni (DSG). Nowy Golf z silnikiem TSI 160 KM i DSG spala o 28 procent mniej paliwa niż porównywalny model z FSI z tradycyjną przekładnią automatyczną. Między innymi dlatego 6- i 7-biegowe DSG całkowicie zastąpią w Golfie hydrokinetyczną przekładnię automatyczną.

Prof. Dr Martin Winterkorn, Prezes Zarządu Volkswagen AG, efekt prac nad nowym Golfem podsumował krótko: „Szósta generacja Golfa definiuje na nowo poziom jakości i komfortu w swojej klasie." Golf, po pojawieniu się na europejskich rynkach w październiku, w dalszej kolejności będzie dostępny w Afryce, Azji, Australii i Ameryce Północnej.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Volkswagen
http://www.volkswagen.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »