Technologie » AGD - RTV
Akcja "MediaMarkt i Zenek dzieciom" - 100 laptopów trafi do szkół
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Celem akcji „MediaMarkt i Zenek Dzieciom” jest podniesienie jakości nauczania w szkołach podstawowych poprzez przekazanie sprzętu komputerowego najbardziej potrzebującym placówkom.
Inicjatywa wpisuje się w misję marki: wspieranie odpowiedzialnego i bezpiecznego korzystania z nowych technologii.
Akcja „MediaMarkt i Zenek Dzieciom” wystartowała na początku września br. Jej pierwszy etap obejmował nabór szkół, które samodzielnie mogły zgłaszać się do akcji. Z tej możliwości skorzystało ponad 180 placówek z całej Polski. Kolejnym etapem było głosowanie przez klientów sieci oraz wybór kolejnych 10 szkół przez komisję konkursową. Ostatecznie wyłoniono 20 placówek, które otrzymają od MediaMarkt po 5 laptopów. Łącznie do zwycięskich szkół trafi 100 laptopów!
Jak wyglądało głosowanie?
10 szkół zostało wyłonionych w ogólnopolskim głosowaniu. Klienci MediaMarkt mogli oddawać dowolną liczbę głosów na wybraną placówkę. Do ich oddania uprawniały zakupy dokonane we wrześniu w sklepach stacjonarnych MediaMarkt lub na mediamarkt.pl, niezależnie od ich wysokości. Największą liczbę głosów zebrały szkoły:
1. Publiczna Podstawowa Szkoła Specjalna przy CKZiU w Szydłowcu,
2. Szkoła Podstawowa nr 17 w Gdańsku,
3. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Jana Pawła II w Rybniku,
4. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Księdza Biskupa Ignacego Krasickiego w Jaśle,
5. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii SP nr 4 w Ustce,
6. Szkoła Podstawowa nr 350 im. Armii Krajowej w Warszawie,
7. Szkoła Podstawowa nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Sportowymi im. Arkadego Fiedlera w Gorzowie Wielkopolskim,
8. Szkoła Podstawowa nr 5 im. Henryka Sienkiewicza w Szczecinie,
9. Szkoła Podstawowa nr 15 z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Bydgoszczy,
10. Szkoła Podstawowa nr 33 im. Funduszu Narodów na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie.
Pozostałe 10 szkół wybrała komisja konkursowa, na podstawie nadesłanych zgłoszeń.
Ścisła selekcja, wybranie zaledwie 10 szkół spośród dziesiątek zgłoszeń do akcji „MediaMarkt i Zenek dzieciom” było nie lada wyzwaniem. Decydującą rolę odegrały uzasadnienia, będące częścią formularzy zgłoszeniowych. Pozwalały one bliżej poznać i zrozumieć sytuację konkretnej placówki, a dzięki temu podjąć jak najlepszą decyzję. Gratulujemy zwycięzcom. – mówi Wioletta Batóg, rzecznik prasowy sieci MediaMarkt.
Komisja konkursowa wybrała ostatecznie szkoły z poniższej listy:
1. Szkoła Podstawowa nr 11 im. Stanisławy Filipiny Paleolog w Lublinie,
2. Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Zaborowie,
3. Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 2 Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego w Lubstowie,
4. Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Bzinicy Starej,
5. Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi,
6. Zespół Placówek Oświatowych im. Matki Kolumby Bialeckiej w Kielcach,
7. Szkoła Podstawowa im. gen. Władysława Sikorskiego w Henrykowie,
8. Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego w Bożej Woli,
9. Niepubliczna Szkoła Podstawowa z ASPI-racjami w Łodzi,
10. Szkoła Podstawowa w Kisielnicy.
Pełną listę szkół nagrodzonych w ramach akcji „MediaMarkt i Zenek Dzieciom” można znaleźć na mediamarktdzieciom.pl .
MediaMarktSaturn Polska
press box
Komentarze (0)