Technologie » AGD - RTV
Amica z Gerlachem
W skrócie: Promocją objęte są trzy doskonałe zestawy. Pierwszy to piekarnik i płyta grzejna. Drugi – piekarnik, płyta i zmywarka bądź lodówka. Trzeci – piekarnik, płyta, okap i lodówka. Te trzy zestawy odpowiadają trzem zróżnicowanym potrzebom, jeśli chodzi o wyposażenie nowoczesnej kuchni. Także zróżnicowanym gustom, ponieważ konsumenci biorący udział w promocji mogą wybierać spośród 7 modeli piekarników, 6 płyt grzejnych, 11 zmywarek, 5 okapów i 3 lodówek.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wśród nagród dla uczestników promocji znajdują się także te od Gerlacha. Zakup zestawu pierwszego, składającego się z piekarnika i płyty grzejnej, premiowany jest kompletem naczyń z powłoką ceramiczną tej znanej polskiej firmy, słynącej w świecie ze swoich sztućców.
Obecność Amiki na stronie internetowej Gerlacha jest ważnym elementem strategii komunikacyjnej polegającej na wykorzystywaniu różnych środków i rozmaitych kanałów. Wszystko po to, aby dotrzeć do jak najszerszego grona konsumentów, również tych, którzy są związani z innymi markami kojarzonymi z gospodarstwem domowym. Zwłaszcza takimi – jak w przypadku Gerlacha – które mogą zostać uznane za komplementarne. Na wspomnianej stronie zaprezentowane są podstawowe informacje o promocji, a także o samej Amice, przedstawionej jako „największy krajowy producent sprzętu AGD i jedna z najprężniej rozwijających się polskich firm”. Oprócz tego można również obejrzeć krótki, trwający nieco ponad półtorej minuty film poświęcony promocji „Doskonałość w zestawie”. Podkreśla on, że sprzęty marki Amica wyposażone są w szereg inteligentnych rozwiązań. Ponadto zwraca szczególną uwagę na to, że wybierając te inteligentne rozwiązania poprzez zakup jednego z promocyjnych zestawów, uczestnik otrzymuje prezent – między innymi komplet naczyń z powłoką ceramiczną Gerlach.
Kto do tej pory jeszcze nie widział Amiki z Gerlachem, właśnie ma okazję to zobaczyć po raz pierwszy, a być może nie ostatni. Promocje takie jak „Doskonałość w zestawie”, prowadzone z udziałem partnerów, cieszą się bowiem dużym zainteresowaniem konsumentów i pomysły tego typu będą z pewnością wykorzystywane w przyszłości.
Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)
Komentarze (0)