Motoryzacja » Samochody
Ania Dąbrowska w NISSANIE MICRA
Zobacz więcej zdjęć » |
Można uznać, że 2008 rok był bardzo udany dla Micry. Sprzedaż względem ubiegłego roku wzrosła o 34% (styczeń-październik) i cieszy się wręcz rosnącą popularnością.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nissan Micra to mój pierwszy samochód. Dzięki niemu będę się czuła w pełni niezależna. Pomoże mi realizować moje różne plany - powiedziała odbierając kluczyki do samochodu Ania Dąbrowska.
Nissan Sales Central & Eastern Europe rozpoczął w czerwcu bieżącego roku z jedną z najpopularniejszych polskich piosenkarek młodego pokolenia - Anią Dąbrowską. Jej najnowsza płyta „W spodniach czy w sukience" ma już obecnie status Platynowej Płyty (premiera płyty odbyła się 16 czerwca)
Wizerunek artystki idealnie odpowiada grupie docelowej, do której kierowany jest Nissan Micra, dlatego Nissan zdecydował się zaproponować Ani Dąbrowskiej, by została Twarzą Nissana Micry. Micra to samochód przede wszystkim dla młodych, aktywnych kobiet - jest wygodny, praktyczny i elegancki. Uważany jest za idealne auto do miasta.
Artystka bez wahania zgodziła się na współpracę gdyż Micra wielokrotnie, w swojej 25-cio letniej historii, udowodniła, że jest produktem godnym zaufania. Między innymi zdobyła, jako pierwszy japoński samochód, prestiżowy tytuł Międzynarodowego Samochodu Roku.
Ania Dąbrowska doceniła w Nissanie Micra jej główne cechy, które pozwalają zaoszczędzić cenny czas. Są nimi: zwrotność, (Micra ma najmniejszy promień skrętu w klasie) łatwość w parkowaniu, świetną widoczność z miejsca kierowcy, wypukłości na lampach pozwalające ocenić krańce auta, posiada również system ułatwiający parkowanie. Ponadto rozwiązania techniczne Micry ułatwiają poruszanie się po mieście i dzięki nim jazda Micra cieszy jak nic innego. Wśród nich jest między innymi inteligentny kluczyk, którego nigdy nie musi wyjmować z torebki, automatyczne włączanie świateł oraz wycieraczki z czujnikiem deszczu, rozbudowany system audio, zintegrowany zestaw głośno mówiący Bluetooth, ruchomą tylną kanapę pozwalającą w razie potrzeby powiększyć bagażnik bądź przestrzeń dla pasażerów, automatyczna klimatyzację.
Micra dostępna jest w trzech wersjach wyposażenia: Visia, Tekna i specjalna na 25-lecie oraz z benzynowymi silnikami o pojemnościach 1.2 i 1.4 litra oraz z silnikiem diesla 1.5 litra. Jej ceny rozpoczynają się już od 31 900 pln.
Nissan Sales Central & Eastern Europe, założona w lipcu 2005 r., obejmuje swoim zasięgiem cztery kraje: Węgry, Polskę, Czechy i Słowację. W 2007 r. Nissan sprzedał w tym regionie 21,500 samochodów, uzyskując udział w polskim rynku na poziomie 3,4%. Firma zatrudnia 130 pracowników w 4 stolicach oraz ma 85 placówek handlowych prowadzonych przez 50 dealerów.
Komentarze (0)