Moda » Biżuteria

B jak bogaty mankiet Beaty Sadowskiej

B jak bogaty mankiet Beaty Sadowskiej
Zobacz więcej zdjęć »
Nieustająco rośnie grono wyznawców najgorętszego trendu tego sezonu w biżuterii: bogatego mankietu. Właśnie dołączyła do niego Beata Sadowska.

Znana dziennikarka, która kocha podróże i aktywność fizyczną, nie pokazuje się zbyt często na salonach. Ale jak każda kobieta z krwi i kości lubi od czasu do czasu pokokietować otoczenie i bez ostrzeżenia nokautuje wszystkich swoim wyglądem, a często też doskonale dobranym dodatkiem. W tym sezonie postawiła na bransoletki. Gwiazda komponując bogaty mankiet za każdym razem włącza do niego glamourowe łańcuchy w czarnym kolorze i  paski  z wężowej skórki z oferty Cocktail’me tworząc codzienną stylizację  Trzeba przyznać, że dziennikarka doskonale wyczuwa najnowsze trendy i używa ich z niewymuszoną elegancją i wyczuciem.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Ulubiona bransoletka Cocktail’me Beaty Sadowskiej dostępna jest z czterema różnymi okuciami: kłódką, kółeczkiem, perełką i czaszką. Cena : 250 złotych.

Więcej o najnowszych trendach znajdziecie na blogu http://cocktailmeblog.blogspot.com/ Jeśli potrzebujesz rady eksperta umów się na wizytę w showroomie marki przy ul. Mokotowskiej w Warszawie.

Showroom Cocktail’me

Ul. Mokotowskiej 52 A

00-543Warszawa

Godziny otwarcia:

poniedziałek –piątek: 11.00-19.00

sobota: 11.00-17.00

niedziela: 11.00-15.00

 

Cocktail’me to najmodniejsze miejsce na biżuteryjnej mapie Warszawy. Ulubiona miejscówka wielbicielek stylu i znawczyń trendów. Mekka gwiazd i stylistów. To zobowiązuje, dlatego showroom będący jednocześnie butikiem marki Cocktail’me, zlokalizowany jest nie gdzie indziej, a na najpopularniejszej modowej ulicy w Warszawie - Mokotowskiej. Tu w jednym miejscu znajdziemy szałowe kolekcje światowych projektantów m.in.: Eddiego Borgo, CCSKYE , CREART2, Patrizii Daliany, BEXROX, Brokenfab, Fallon/Fenton, Isharya, Brandy Pham, Sexi Guru czy La mer collections. Także w Cocktail’me mamy szanse upolować nowości nOir, marki, którą pokochały Madonna i Sarah Jessica Parker.  Pełna oferta biżuterii dostępna jest także w sklepie internetowym pod adresem  www.cocktailme.pl Inspiracje dotyczące najmodniejszych stylizacji i biżuteryjnych terendów można śledzić na blogu: http://cocktailmeblog.blogspot.com/

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Primoloko/Black&WhitePR
http://blackandwhitepr.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »