Firma » Biznes

Biuletyn Obsługi Klienta – pierwszy rok za nami

Biuletyn Obsługi Klienta – pierwszy rok za nami
Zobacz więcej zdjęć »
W pierwszym kwartale 2018 roku mija 12 miesięcy od ukazania się pierwszego - w nowej formule, numeru Biuletynu Obsługi Klienta.

Biuletyn jest miejscem prezentacji opinii i wymiany poglądów związanych z szeroko rozumianą branżą obsługi klienta – nie zawężając jej jedynie do jednostek typu call/contact center.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Tematyka Biuletynu, oprócz typowych zagadnień związanych z komórkami obsługi klienta (DOK, BOK, T-BOK) stara się także uwzględniać istotne problemy wpływające na całokształt funkcjonowania organizacji. Na ocenę dokonaną przez klienta zawsze będzie miał bowiem wpływ całokształt doznań wynikających z kontaktu z marką/produktem. Dział obsługi klienta jest więc w tym znaczeniu tylko jednym z ogniw – niewątpliwie bardzo istotnym, które odpowiadają za budowanie relacji z klientem. Na łamach Biuletynu poruszane są więc także zagadnienia związane z nowoczesną komunikacją z rynkiem – public relations i reklamą, zarządzaniem, budżetowaniem czy szkoleniami. W centrum uwagi pozostaje jednak zawsze klient.  

Adresatami BOK jest przede wszystkim grupa osób zawodowo związanych z obszarem Customer Experience/Customer Experience Management. Są to pracownicy DOK, BOK, T-BOK, działów sprzedaży, reklamacji, wsparcia  - specjaliści i eksperci oraz kadra zarządzająca.

Prenumerata elektronicznej wersji Biuletynu Obsługi Klienta jest darmowa. Wymaga jedynie wypełnienia formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem:

http://www.customercare.com.pl/wydawnictwaccms/2018.html

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta są Wydawnictwa CCMS. CCMS jest firmą świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820





mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

www.facebook.com/BOK.customercare/




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »