Firma » Bankowość
BRE Bank ponownie zwycięzcą konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców!
Zobacz więcej zdjęć » |
Tytuł Bankowca Polskiego Biznesu przyznano Krzysztofowi Gerlachowi, dyrektorowi Departamentu Bankowości Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kapituła Konkursu przyznała BRE Bankowi nagrodę za profesjonalną dbałość o klienta biznesowego, wszechstronne doradztwo firmom z segmentu MSP, nieustanne unowocześnianie oferty produktowej oraz bardzo dobrą współpracę wewnątrz struktur bankowych. Nagrodę w imieniu banku odebrał Marek Łukowski, Dyrektor Banku ds. Bankowości Przedsiębiorstw i Zarządzania Bankowością Korporacyjną.
Specjalny, honorowy tytuł Bankowca Polskiego Biznesu przyznano Krzysztofowi Gerlachowi - dyrektorowi Departamentu Bankowości Małych i Średnich Przedsiębiorstw BRE Banku za „perspektywiczne spojrzenie na rozwiązywanie problemów MSP, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań zarówno w ofercie, jak i sposobach komunikacji z klientem biznesowym oraz ogromną dbałość o wysoki standard obsługi MSP, między innymi poprzez wzorowe zarządzanie zespołem Departamentu Bankowości Małych i Średnich Przedsiębiorstw".
Godłem Promocyjnym Oddział Przyjazny dla Przedsiębiorców zostały uhonorowane aż dwie placówki BRE Banku: Oddział Korporacyjny we Wrocławiu oraz Oddział Korporacyjny w Kaliszu.
Celem konkursu jest m. in. wspieranie budowy wysokiej kultury współpracy pomiędzy instytucjami finansowymi a przedsiębiorcami, popularyzowanie innowacji wprowadzanych w instytucjach finansowych, zmierzających do lepszego zaspokojenia potrzeb finansowych małych i średnich przedsiębiorstw oraz uzyskanie synergicznego efektu rozwojowego zarówno banków, jak i sektora MSP w Polsce.
Przyznawane nagrody służą wyróżnieniu tych instytucji finansowych, które miały istotny wkład w rozbudowę oferty kierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw oraz charakteryzują się rzeczowym podejściem i zrozumieniem specyfiki problemów przedsiębiorców. Godłem Promocyjnym nagradzane są te banki, które dokonały niezbędnego wysiłku, aby wykorzystać pojawiające się możliwości budowy silnych więzi z sektorem MSP, zarówno przy wykorzystaniu nowych technologii jak i potencjału ludzkiego.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)