Technologie » Internet
Czas na podsumowanie
Zobacz więcej zdjęć » |
W miarę upływu kolejnych miesięcy rosło zainteresowanie Internautów nowymi serwisami. Statystyki oglądalności mówią same za siebie: - W styczniu 2008 roku zanotowaliśmy 51 tysięcy odsłon. Natomiast pod koniec roku wejść na strony było już 173 tysiące - mówi Sławomir Połomski będący administratorem serwisów. W przeciągu 12 miesięcy nastąpił wzrost oglądalności o 240%!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wyniki te są dowodem na rosnącą popularność serwisów prasowych oraz katalogów branżowych. Obecnie Kafito wraz z CentrumPR oraz portalem eGadki stanowią bardzo mocne narzędzie wspomagające pozycjonowanie stron w internetowych wyszukiwarkach. Dodatkowo warto pamiętać, że katalogi to tylko strony przejściowe, dzięki którym użytkownicy mogą wyszukać interesujące firmy, oferty czy usługi. W efekcie prowadzi to do znaczącego wzrostu oglądalności stron tych firm, których wpis dostępny jest w katalogu. - W 2008 roku w Kafito zarejestrowało się 1140 nowych użytkowników, którzy dokonali 5335 wpisów katalogowych - podsumowuje Sławomir Połomski.
O popularności serwisów świadczy również Page Rank, jaki uzyskały w Google: 4 dla Kafito i 3 dla CentrumPR.
Dostępne serwisy to nie tylko cenne źródło informacji, czy możliwość zamieszczania darmowych reklam. W 2008 r na łamach portali odbyły się 2 edycje konkursu „Aktywny Użytkownik", w których do zdobycia były cenne nagrody. Podsumowanie ostatniego etapu zabawy nastąpiło w styczniu 2009 roku, kiedy w ręce zwycięzcy, Jarosława Palucha, trafił zestaw kina domowego marki Philips. W sumie w 2008r organizatorzy rozdali 120 nagród!
Zachęcamy do odwiedzenia serwisów www.centrumpr.pl, www.kafito.pl oraz www.egadki.pl.
Komentarze (0)