Dom » Wnętrza

Dremel sprawdza, z czego wynika popularność prowizorek

Dremel sprawdza, z czego wynika popularność prowizorek
Zobacz więcej zdjęć »
Brak pieniędzy, czasu czy niedostateczne umiejętności? Marka Dremel sprawdza, co decyduje o tym, że w naszych domach pojawiają się rozwiązania prowizoryczne i zachęca wszystkich do udziału w konkursie „Mistrzostwa Polski Prowizorek”.

Zdaniem respondentów najczęstszą przyczyną stosowania prowizorek jest brak pieniędzy na fachową pomoc. Tak uważa 45% Polaków. 31% badanych zwraca z kolei uwagę, że mała ilość wolnego czasu jest przeszkodą we właściwym naprawianiu zepsutych rzeczy, a 30% wskazuje na brak chęci i lenistwo. Brak umiejętności technicznych jest problemem dla co piątego badanego. Z jednej strony 16% respondentów twierdzi, że powodem występowania prowizorek jest brak odpowiednich narzędzi, którymi można wykonać naprawę. Z drugiej jednak strony 11% badanych nie potrafi używać trudnych w obsłudze narzędzi, a 10% jest przeświadczone o dużej trudności samodzielnej naprawy, poprzestaje więc na rozwiązaniu tymczasowym.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

O ile zadnia na temat przyczyn występowania prowizorek są różne, o tyle oczekiwania Polaków wobec narzędzi są bardzo jasno sprecyzowane. 42% respondentów uważa przede wszystkim, że narzędzia mają być dobrej jakości. Ważna jest również przystępna, atrakcyjna cena, wskazało ją 29% badanych. Dla 28% ważna jest łatwość obsługi narzędzi, a dla 27% – ich wielofunkcyjność. 26% respondentów wymaga od narzędzi trwałości i niezawodności, a 18% badanych zależy na długiej gwarancji.

Jedynie 22% Polaków stwierdziło, że nie ma w swoich domach rozwiązań prowizorycznych. Pozostałych Dremel zachęca do wzięcia udziału w konkursie „Mistrzostwa Polski Prowizorek”. Konkurs trwa do 7 września br. Aby wziąć w nim udział wystarczy zrobić zdjęcie swojej prowizorki, a następnie, po zarejestrowaniu się na portalu Pomyslodajnia.pl, przesłać je poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się w zakładce „Konkursy” pod adresem http://pomyslodajnia.pl/konkurs/show/12/. Przesłane zdjęcia będą umieszczane na Pomysłodajni w galerii konkursowej. Nagrodzeni zostaną autorzy trzech zdjęć, które zdobędą największą liczbę głosów.

Główną nagrodą w konkursie jest najnowsze narzędzie marki – Dremel Micro z 35 sztukami osprzętu, który pojawi się w sprzedaży we wrześniu. Na zdobywcę drugiego miejsca czeka narzędzie Dremel 4000 z 45 sztukami osprzętu, a trzeciego – Dremel 3000 z 25 sztukami osprzętu. Szczegółowe informacje na temat konkursu dostępne są w regulaminie na stronie http://pomyslodajnia.pl/konkurs/show/12/.

 

Badanie zostało przeprowadzone przez TNS Polska na zlecenie marki Dremel w dniach 9-14 maja 2014 metodą wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo (CAPI) na ogólnopolskiej, reprezentatywnej grupie 1000 mieszkańców Polski w wieku 15 lat i więcej.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

mg

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »