Firma » Biznes
Dulux Marką Wysokiej Reputacji
Zobacz więcej zdjęć » |
Podczas uroczystej gali, która odbyła się 18 czerwca 2009 roku, po raz czwarty ogłoszono wyniki rankingu reputacji marek i firm – PremiumBrand. W kategorii „Dom i Biuro” wśród laureatów, wyłanianych na podstawie opinii konsumentów, znalazła się marka Dulux. Tytuł Marki Wysokiej Reputacji jest efektem przyznania marce Dulux wysokich ocen w 5 wymiarach: reputacji - rozumianej jako gotowość do polecenia marki innym, społecznego zaangażowania, atmosfery medialnej wokół marki, postrzegania jej jako dobrego pracodawcy oraz wiarygodnego partnera biznesowego.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Wyróżnienie PremiumBrand to dowód na to, że marka Dulux cieszy się wśród polskich konsumentów dużym zaufaniem, a znajdujące się w portfolio Dulux produkty zasługują, aby polecać je innym” – mówi Daria Bielska-Muszalik, Senior Brand Manager w firmie AkzoNobel, będącej właścicielem marki Dulux. „Tytuł PremiumBrand jest dla nas powodem do dumy, ponieważ to właśnie reputacja stanowi o sile marki i jest uznawana za najważniejszy niematerialny dorobek firmy” – dodaje Daria Bielska-Muszalik.
Ranking PremiumBrand budowany jest w oparciu o badania konsumenckie TNS OBOP. Tegoroczna edycja została zrealizowana w kwietniu i maju br. na wielkomiejskiej próbie 1000 respondentów, reprezentatywnej pod względem płci, wieku, aktywności zawodowej i regionu.
Komentarze (0)