Technologie » Internet
Galeria Malta – pierwsze polskie centrum handlowe z własnym profilem na LinkedIn
Poznańska Galeria Malta jest pierwszym centrum handlowym w Polsce, które utworzyło swój własny, aktywny profil firmowy na LinkedIn - międzynarodowym serwisie społecznościowym specjalizującym się w kontaktach zawodowo-biznesowych. To już czwarte konto social mediowe Galerii Malta po Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Choć cele, które ma realizować, są te same - wzbudzenie zainteresowania i nawiązanie kontaktu - budowany przekaz jest ściśle dostosowany do potrzeb specjalistów w branży centrów handlowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Polskie centra handlowe są od lat obecne na LinkedIn, niemniej jednak informacje na ich temat jak dotąd były generowane przez firmy deweloperskie, inwestorskie i zarządcze odpowiedzialne za dany projekt lub dziennikarzy związanych z branżą centrów handlowych. Profil firmowy Galerii Malta jest pierwszym aktywnie prowadzonym kontem polskiego centrum handlowego w tym popularnym serwisie społecznościowym, zorientowanym na sprawy biznesowe. Poznańska Galeria po raz kolejny jest prekursorem nowych projektów w obszarze socia l mediów.
Ponad 78 000 fanów na Facebooku i obecność naszego fan page'a w pierwszej dziesiątce wszystkich galerii handlowych w Polsce, aktywna obecność na Instagramie i jeden z pierwszych profili wśród polskich galerii handlowych na Snapchacie. Możemy ze spokojem powiedzieć, że Galeria Malta jest ekspertem w dziedzinie mediów społecznościowych - mówi Monika Krzywicka, marketing manager Galerii Malta. - Profil na LinkedIn stawia jednak przed nami nowe wyzwania, ponieważ jego celem jest wzmacnianie relacji w środowisku specjalistów znających branżę centrów handlowych od podszewki. A zatem generowane komunikaty muszą być dostosowane do ich potrzeb - dodaje Krzywicka.
Profil Galerii Malta na LinkedIn budowany jest w oparciu o informacje zaczerpnięte z życia galerii, ale mające potencjał biznesowy. Tzw. update'y publikowane na profilu dotyczą przede wszystkim nietypowych rozwiązań marketingowych, potencjału leasingowego i podpisanych umów, osiąganych przez centrum efektów i zmian w zakresie asset managementu. Sieć kontaktów tworzona jest stopniowo, bazując na poleceniach wśród followersów. Dzięki LinkedIn Galeria Malta staje się niezależnym podmiotem biznesowym, budującym swój wizerunek atrakcyjnego miejsca na prowadzenie biznesu, odpowiedzialnego pracodawcy i obiektu zaangażowanego społecznie.
Coraz większa liczba polskich firm sięga po LinkedIn do komunikacji ze swoimi krajowymi oraz zagranicznymi odbiorcami - mówi Łukasz Trzaska (LinkedIn Campaign Strategist), przedstawiciel wyłącznego partnera serwisu w Polsce, domu sprzedaży BAN. - Odbiorcy LinkedIn chętnie sięgają po treści, które są dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań - to najczęściej materiały edukacyjne o charakterze biznesowym, w odróżnieniu od lekkich, rozrywkowych treści serwowanych w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy Instagram. To doskonałe miejsce do angażowania wpływowych osób, które mogą przyczynić się do rozwoju biznesu.
Zapraszamy do śledzenia profilu Galerii Malta na LinkedIn:
https://www.linkedin.com/company/galeria-malta
Nadesłał:
RedLuck PR_
|
Komentarze (2)
Malta pnie do przodu, nie znam innego centrum handlowego, które byłoby na tej platformie społecznościowej. Myślę, że ułatwi to komunikację.
Uważam, że media społecznościowe są bardzo przyszłościowe dlatego obecność Malty w LinkedIn wcale nie dziwi. Sama często przeglądam facebooka galerii albo oglądam snapy.