Technologie » AGD - RTV
Gorączka Harlem Shake opanowała Rzeszów!
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Akcja „Zrób z nami największy Harlem Shake w Rzeszowie” odbyła się w sobotę, 22 czerwca, na parkingu przed sklepem Media Markt przy ulicy Rejtana 36.
Na zaproszenie organizatorów do udziału we wspólnej, szalonej zabawie zgłosili się mieszkańcy Rzeszowa i okolic. Już od godziny 11.00 barwny, rozentuzjazmowany tłum gromadził się na miejscu. Uczestnicy liczyli na rozrywkę i wygraną w konkursach towarzyszących akcji.
O godzinie 12.00 wszyscy byli gotowi na szaloną zabawę. Imprezę rozpoczął konkurs na najlepsze przebranie. Pięć kart podarunkowych Media Markt o wartości 200 zł każda trafiło do osób w najzabawniejszych strojach utrzymanych w stylu Harlem Shake. Kolejnych pięć kart podarunkowych trafiło do zwycięzców konkursu na najbardziej oryginalny taniec Harlem Shake. Popisy wszystkich wyróżnionych osób znajdą się w oficjalnym klipie akcji, który już za kilka dni będzie można obejrzeć w serwisie Youtube.com.
Harlem Shake to wspaniała zabawa. Cieszymy się, że mieszkańcy Rzeszowa odpowiedzieli na nasze zaproszenie – podsumował akcję Dyrektor Media Markt Rzeszów. – Impreza przebiegła w tak pozytywnej atmosferze, że już zastanawiamy się nad kolejną, niestandardową akcją.
Media Markt to największy sprzedawca detaliczny artykułów z zakresu elektroniki użytkowej w Europie. Na sukces, jakim cieszy się ta założona w 1979 r. firma, należąca do Media-Saturn-Holding GmbH, składa się szeroki wybór markowych produktów w niskich cenach, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor marketu jest równocześnie udziałowcem zarządzanego przez siebie sklepu i tym samym odpowiada za ofertę produktową oraz za ustalanie cen towarów, personel i marketing. Obecnie Media Markt posiada w Polsce 47 sklepów.
Media Markt
www.mediamarkt.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )
Komentarze (0)