Gospodarka » Żywność
Hiszpańskie oliwki Beach Flower - smak słonecznego lata przez cały rok
Oliwki to bez wątpienia jeden z największych skarbów basenu Morza Śródziemnego. W tych niewielkich owocach kryje się bowiem nie tylko niesamowity smak, ale również prawdziwe bogactwo cennych dla zdrowia składników: witamin, minerałów i wartościowych tłuszczów. Ich olbrzymią zaletą jest również uniwersalność – świetnie sprawdzają się jako samodzielna przekąska, dodatek do sałatek, baza do past kanapkowych czy też składnik dań mięsnych i rybnych. Mówiąc krótko: w spiżarni miłośników śródziemnomorskich przysmaków, a także wielbicieli zdrowej, lekkiej i pysznej kuchni, nigdy nie powinno zabraknąć dobrej jakości oliwek. Najlepiej dojrzewających na zalanych słońcem plantacjach hiszpańskich, czyli dokładnie takich, jak produkty Beach Flower. W ofercie marki znaleźć można znakomite czarne i zielone oliwki w postaci drylowanej oraz pocięte na wygodne plasterki. W takiej formie połączyć je można ze świeżą sałatą, pomidorem i serem feta, posypać nimi pizzę lub dodać do warzywnego farszu. Uzupełnieniem tej śródziemnomorskiej klasyki są oliwki nadziewane pastą paprykową, która dodaje przekąsce wyrazu oraz w ciekawy sposób wzbogaca znany i lubiany smak. Owocami w tej wersji najlepiej raczyć się bez zbędnych dodatków, jednak wielbiciele kulinarnych eksperymentów mogą pokusić się o połączenie ich z makaronem lub dobrej jakości mięsem. Efekt smakowy na pewno będzie zachwycający.
Oliwki marki Beach Flower:
Oliwki zielone
Cena detaliczna: 140g – 2,99 zł, 900g – 9,99 zł
Oliwki czarne :
140 – 2,99 zł, 900g – 9,99 zł
Oliwki zielone z pastą paprykową :
Cena detaliczna: 150g – 2,99 zł, 900g – 11,99 zł
Oliwki zielone cięte :
Cena detaliczna: 935g – 10,99 zł
Oliwki czarne cięte :
Cena detaliczna: 935g – 10,99 zł
| Nadesłał:
            flypr | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)