Rozrywka » Rozrywka
Idea odpowiedzialnego picia alkoholu wspierana przez Rafaela Nadala i markę BACARDI® Limited.
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Firma BACARDI® Limited jest pionierem w zakresie uświadamiania konsumentom alkoholu, że powinni korzystać z jego uroków w sposób odpowiedzialny. Już pierwsza kampania, mająca miejsce w 1930 roku, została zakończona sukcesem. Idea, by sportowcy użyczali swojego wizerunku na potrzeby kampanii promującej odpowiedzialną zabawę z alkoholem - pojawiła się w BACARDI® Limited w 2008 roku, w Brukseli. Pierwszym ambasadorem akcji został Michael Schumacher – siedmiokrotny mistrz świata F1. Wraz z BACARDI® Limited promował hasło: „Drinking and Driving Don’t Mix”. Od tego czasu kampania zyskała ogromną popularność, którą odzwierciedliła liczba 37 milionów zwolenników. Jej flagowymi założeniami były: edukacja konsumenta poprzez ukazanie odpowiedzialnej i satysfakcjonującej drogi spożywania alkoholu, promowanie koktajli bezalkoholowych i udzielanie porad, jak bezpiecznie wracać z imprezy do domu. Na fali popularności kampanii społecznie bardzo potrzebnej i ważnej – BACARDI® Limited kontynuowało jej przebieg i w 2011 roku zaprosiło Rafaela Nadala do objęcia stanowiska globalnego Ambasadora Kampanii. Uważany za jednego z najlepszych tenisistów świata, dziewięciokrotny laureat turniejów wielkoszlemowych – okazał się idealnym kandydatem. Młody, wysportowany, prowadzący aktywny tryb życia Nadal – głośno deklaruje, że wierzy w założenia akcji i uważa, że alkohol może być częścią składową każdej imprezy. Musi być jednak spożywany w sposób odpowiedzialny. Wraz z firmą BACARDI® Limited przygotował on również recepturę drinka bezalkoholowego „Rafa’s Berry Smash” bazującego na sokach owocowych. Również Polska, jako jeden z krajów sprzedających produkty BACARDI® Limited – bierze udział w światowych kampaniach głoszących odpowiedzialne picie alkoholu.
Komentarze (0)