Technologie » Komputery

IFS upraszcza obsługę klienta za pomocą rozwiązania IFS Customer Engagement

IFS upraszcza obsługę klienta za pomocą rozwiązania IFS Customer Engagement
Zobacz więcej zdjęć »
Wielokanałowe, zarządzane przez sztuczną inteligencję centrum obsługi klienta zwiększa komfort klientów poprzez integrację z rozwiązaniem IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS FSM), systemem IFS Applications oraz oprogramowaniem innych firm.

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała o trzech funkcjach rozwiązania IFS Customer Engagement™, które umożliwiają wielokanałową obsługę klientów.

IFS Customer Engagement to wszechstronne rozwiązanie do obsługi centrów wsparcia technicznego oraz zarządzania obsługą klienta.

Trzy funkcje rozwiązania IFS Customer Engagement:

  • Samoobsługa z technologią rozpoznawania mowy: Rozwiązanie IFS Customer Engagement wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI) oraz technologię rozpoznawania mowy — dzięki nim klienci mogą samodzielnie wykonywać proste zadania, np. w prosty, zautomatyzowany sposób modyfikować termin wizyty technika lub sprawdzać godzinę spotkania.

Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/sfa_ffa/ifs_upraszcza_obsluge_klienta_za_pomoca_rozwiazania_ifs_customer_engagement.html





Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »