Firma » Reklama
Impactor 2008 dla On Board PR
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jury konkursu Impactor 2008 nagrodziło firmę On Board PR jako Najbardziej Podziwianą Agencję PR Roku. Na wczorajszej uroczystej gali, dyrektor zarządzający firmy - Norbert Ofmański odebrał statuetkę przyznaną przez Akademię Mediów i Reklamy, której członkami są przedstawiciele polskiego przemysłu mediowego i reklamowego.
„Impactor to dla nas bardzo ważne wyróżnienie. Nagroda to wspólny sukces zespołu On Board PR, na który pracowaliśmy od wielu lat” - komentuje Norbert Ofmański, dyrektor zarządzający On Board PR.
Nagrodę Impactor otrzymują osoby i firmy, które swoimi działaniami w branży reklamowej i mediowej wzbudziły szczególny podziw i szacunek. Wyboru laureatów dokonuje Akademia Mediów i Reklamy, w skład której wchodzą osobistości sektora reklamowego i mediów. W tym roku odbyła się już XI edycja konkursu.
Impactor (www.impactor.pl) - Nagroda przyznawana przez Akademię Mediów i Reklamy, w której zasiadają profesjonaliści – liderzy rynku wskazani przez organizacje branżowe (m.in. Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Interactive Advertising Bureau, Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej, Organizację Firm Badających Rynek i Opinie), 20 największych mediów oraz reklamodawców w Polsce, a także laureatów konkursu z lat poprzednich w kategorii Człowiek Roku.
On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.
Komentarze (0)