Firma » Finanse
ING Życie i „Sposób na Przyszłość” oceniane najwyżej
Niezależni specjaliści ds. ubezpieczeń oceniali towarzystwa ubezpieczeniowe według kilku kategorii: od jak dawna istnieją i działają na rynku, jaki notują przypis składki, jak wielu klientów na świecie posiadają, ilu zatrudniają agentów, czy istnieje rozbudowana sieć placówek, czy można kupić ubezpieczenie on-line. Biorąc pod uwagę te aspekty ING Życie zajęło pierwsze miejsce z liczbą 50 punktów, gdzie dla porównania, towarzystwo zajmujące drugie miejsce miało punktów 45, a ostatnie jedynie 13 pkt.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ocena produktów oszczędnościowo-ubezpieczeniowych była również bardzo wnikliwa. Oceniano przede wszystkim elastyczność produktu i dostosowanie do zmieniającej się sytuacji życiowej klienta. Niezależni specjaliści ds. ubezpieczeń wzięli pod uwagę w jakim wieku ubezpieczony może zawrzeć umowę, czy ubezpieczający może być ubezpieczonym. Istotne przy ocenie, a tym samym przy wyborze produktu jest również częstotliwość opłacania składki, oraz możliwość jej zmiany, czy też zawieszania oraz indeksacja. Punktowana była również ilość Ubezpieczeniowych Funduszy Kapitałowych, w które można inwestować w ramach produktu, a także okres ubezpieczenia i suma ubezpieczenia. Specjaliści zwracali uwagę na kanały dostępu, sposób zarządzania polisą oraz możliwość poszerzania polisy o umowy dodatkowe. Biorąc pod uwagę te aspekty „Sposób na Przyszłość” zdobył aż 70 punktów zajmując pierwsze miejsce. Ostatni produkt w rankingu miał ich zaledwie 41.
„Tak wysoka ocena ING Życie jak również „Sposobu na Przyszłość” jest kolejnym dowodem na to, że wprowadzane na przestrzeni ostatnich lat zmiany w ING Życie spotkały się z uznaniem rynku. O sukcesie samego produktu świadczą również dane sprzedażowe. ING Życie sprzedało dwukrotnie więcej polis „Sposób na Przyszłość” niż zakładano w planach. Klienci docenili konstrukcję produktu, możliwości jakie daje poprzez dopasowanie się do potrzeb i gotowe rozwiązania” – podkreśla Paweł Mrowiec, Dyrektor ds. Sprzedaży ING Życie.
Nadesłał:
Multi_Communications
|
Komentarze (1)
To Generali już dawno miał bardzo podobny Systematyczny Plan Emerytalno-Inwestycyjny przecież.