Firma » Reklama
Kandydat i Firma w sieci – czy w pełni wykorzystujemy potencjał Internetu w budowaniu wizerunku?
Zobacz więcej zdjęć » |
Eksperci podkreślają przede wszystkim ich znaczenie jako źródła informacji oraz narzędzia promocji – zarówno w rękach osób indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. Promocja ta dotyczy nie tylko oferowanych dóbr i usług, ale także sfery rozwoju osobistego i promocji pracodawców.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W lutym 2011 r. konsultanci firmy doradztwa personalnego HRK S.A. (zespół odpowiedzialny za rozwój narzędzia Talent Finder) wspólnie z portalem rekrutacyjnym GazetaPraca.pl przeprowadzili badanie wśród użytkowników serwisu Gazetapraca.pl. Celem badania „Kandydat i firma w sieci” było uzyskanie odpowiedzi na pytanie, czy i jak wykorzystujemy potencjał mediów społecznościowych w promocji wizerunku, a także określenie trendów w tej dziedzinie.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi wynikami przeprowadzonego badania oraz komentarzami i poradami ekspertów, którzy na co dzień zajmują się kreowaniem wizerunku swojego i firm, w których pracują.
Raport do pobrania: http://www.hrk.pl/docs/raport_marzec2011.pdf
Patronat Medialny nad badaniem objęli: PRoto.pl, HR news, Marketingowiec.pl, Employer Branding Institute, HR standard, HRK.PL
Kontakt dla mediów:
Joanna Kotzian
Menedżer ds. Marketingu i PR
e-mail: joanna.kotzian@hrk.pl
Komentarze (0)