Technologie » Komputery
Kolejny projekt dla Dom Development S.A. zrealizowany z sukcesem
System realizuje kluczową dla Dom Development funkcjonalność obsługi gwarancyjnej i rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych w oferowanych przez developera lokalach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
System ma za zadanie przede wszystkim gromadzić informacje, archiwizować dokumenty, rejestrować zmiany oraz realizować zgłoszenia reklamacyjne, a także weryfikować daty i okresy gwarancyjne dla poszczególnych lokali mieszkalnych.
„Po raz kolejny mogliśmy współpracować z Dom Development przy bardzo interesującym projekcie. Aby rozwiązanie było jak najbardziej elastyczne i rozwojowe zdecydowaliśmy się na platformę Alfresco. Mamy nadzieję, że współpraca MDS i Dom Development będzie się dalej dynamicznie rozwijać." - powiedział Marcin Pichur, prezes Management Data Systems
System zrealizowany dla Dom Development koncentruje się na następujących obszarach:
- Repozytorium informacji o zgłoszonych usterkach w lokalach - Baza Danych Usterek,
- Elektroniczne formularze do wprowadzania danych z możliwością automatycznej walidacji poprawności informacji,
- Zapewnienie zgodności informacji o terminach, - Baza danych terminów,
- Generowanie dokumentów niezbędnych do procesu gwarancyjnego,
- Analiza i przetwarzanie danych przez system,
- Zapewnienia przystępnej prezentacji danych, filtrowanie po osiedlach, budynkach, lokalach, usterkach, alerty systemowe,
- Archiwizacja wszelkich danych w repozytorium Alfresco.
W ramach projektu System Obsługi Gwarancji i Zgłoszeń Reklamacyjnych została przeprowadzona analiza, wdrożenie, testy, szkolenie użytkowników końcowych, a także przygotowana została pełna dokumentacja systemu.
Komentarze (0)