Motoryzacja » Samochody

Koniec z kołysankami w fotelach i na kanapie - Nowy Lexus RX

Koniec z kołysankami w fotelach i na kanapie - Nowy Lexus RX
Zobacz więcej zdjęć »
Kołysanki mogą nam się kojarzyć z dzieciństwem, błogim zasypianiem i wszystkim co przyjemne. Z drugiej strony, kołysanki i kołysanie to określenie, które w odniesieniu do jazdy autem nabiera zupełnie innego charakteru - negatywnego.

Nowy Lexus RX został zaprojektowany tak, aby jeżdżąc nim uczucie to kojarzyło się tylko przyjemnie. Luksusowy SUV, wyposażony w stabilizujący nadwozie elektroniczny układ Roll Skyhook Control, pozwala uzyskać większy komfort i stateczność jazdy, a także przyjemniejsze doznania za kierownicą auta. To on odpowiada za brak efektu kołysania. Zawieszenie nowego RX zostało przekonstruowane. Funkcja elektronicznej modulacji jego sztywności, nadaje mu bardziej sportowego charakteru. Większy komfort prowadzenia i jazdy to również zasługa wyraźnie sztywniejszej konstrukcji nowego nadwozia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W nowym RX, pierwszym aucie na świecie, zastosowano aktywny stabilizator. To on odpowiada za minimalizację kołysania nadwozia i utrzymywanie stabilnej pozycji podczas pokonywania zakrętów, niwelując przechyły. Wspiera kierowcę dbając o komfort podróżujących. Roll Skyhook Control daje jeszcze większe możliwości aktywnym stabilizatorom. Błyskawicznie reagujący elektroniczny układ sterujący w mgnieniu oka kalkuje przewidywane przemieszczenia koła i uruchamia odpowiednie reakcje kontrujące. Wrażenie dla pasażerów jest takie, jakby samochód płynął zawieszony w powietrzu.

Kierowcy oczekujacy bardziej sportowych wrażeń z jazdy mogą opcjonalnie wybrać zawieszenie o elektronicznie modulowanej charakterystyce (AVS). W tym przypadku, siła tłumienia amortyzatorów jest automatycznie regulowana osobno dla każdego koła, w zależności od nawierzchni drogi i dynamiki jazdy kierowcy. Na przykład na wyboistej drodze układ samoczynnie wybiera bardziej miękkie ustawienie, aby utrzymać odpowiedni poziom komfortu jazdy. Z kolei na zakrętach amortyzatory stają się sztywniejsze, ograniczając przechyły nadwozia, co w efekcie umożliwia dynamiczną i jednocześnie bardziej płynną jazdę. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

AdComms Media & Marketing Group

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »