Firma » Biznes
KrakVet – polski sklep podbija Europę
Zobacz więcej zdjęć » |
A jak wygląda ta przyszłość? Do końca 2014 roku, KrakVet, pod marką ZooFast w ekspresowym tempie podbił 13 rynków Europy. W 2015 roku największy nacisk został położony na zdobycie czterech kolejnych rynków europejskich:greckiego, portugalskiego, chorwackiego i szwedzkiego, ekspansja oczywiście zakończyła się powodzeniem.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Firma cały czas stawia na innowacyjność i wprowadzanie rozwiązań ułatwiających klientom życie. Wśród nich wymienić można m.in. program lojalnościowy, program polecenia, przypominajka, nowe formy płatności i dostawy, blog firmowy, czat z weterynarzem, który poza polskim rynkiem, pojawił się także na Węgrzech i w Wielkiej Brytanii, to tylko wierzchołek góry z nowościami, jakie proponuje klientom KrakVet.
Firma przykłada się także do ciągłego poszerzania oferty sklepu, poza produktami takich producentów jak: Royal Canin, Eukanuba, Pedigree, Whiskas, Bozita, Purina, Hill's, stawia na rozwój własnej marki. W sierpniu asortyment sklepu został powiększony o ponad 200 legowisk dla psów i kotów wyprodukowanych przez KrakVet. W obecnej chwili sklep oferuje swoim klientom ponad 10 000 produktów dla zwierząt.
KrakVet doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że najlepszym sposobem na zdobycie i zatrzymanie klientów jest nieustanne myślenie o tym, jak zaoferować im więcej za mniej. Założeniami powstającej firmy była profesjonalna obsługa najbardziej wymagających właścicieli zwierząt. Młodość, zapał, pasja i pełne poświęcenie zaowocowało ogromnym sukcesem, sukcesem, który z roku na rok osiąga coraz większy rozmiar!
Komentarze (0)